Bottega Verde

Am tot auzit,citit despre produsele de la Bottega Verde,cat de bune sunt,cat de miraculoase,etc...curiozitatea mea era la cote maxime in privinta acestor produse,insa,niciodata nu m-am lovit de ele atunci cand eram la cumparaturi:P.

Asta pana acum 1 saptamana,cand am primit cadou de la prietena mea un scrub de corp, de la Bottega verde:D. Mare fericire pe capul meu,in sfarsit am intrat si eu in randul lumii,am un produs de la aceasta firma f laudata...abea asteptam sa ajung acasa sa-l folosesc (si am avut ceva de asteptat,l-am primit dimineata cand am intrat la munca...iar eu muncesc la tura de 24 de ore:P). Dar nu asta conteaza, sunt fata rabdatoare de fel;).

Este un scrub cu saruri din Marea Moarta,cu rol de oxigenare a tesuturilor,lasand pielea catifelata si hidratata.Ce spun eu despre el? Per total imi place. Are un miros proaspat,racoritor...textura de gel,ceea ce face sa se intinda usor,hidrateaza f bine,iar dupa folosire pielea mea este fff fina:). Nu este un scrub incarcat de particule abrazive,exfolierea fiind una f usoara,iar acest lucru nu ma prea incanta...trebuie sa "freci" mai mult.
In afara de acest aspect,care nu ma deranjeaza atat de mult,nu am decat cuvinte de lauda pt acest produs,chiar isi face treaba,dupa ce termin dusul nu mai am senzatia de piele "care tine", pana sa aplic untul de corp:).
Hmmmm,am devenit si mai curioasa in legatura cu produsele Bottega Verde,siiiiigur voi mai incerca si altele! Vreo sugestie?:).

AAAAA,si sa nu uit sa ma laud (caci daca nu ma laud pe blogul meu,atunci unde?:P),sunt fff mandra de mine...am 2 zile de cand NU MAI FUMEZ:D. Si sper sa nu o mai fac niciodata,pana acum ma descurc bine,imi pot controla "pofta",sper sa o tin tot asa pt ca am mai avut 2 incercari esuate dupa cateva luni...insa poate a 3-a e cu noroc:). Ma tot gandesc ca e pt binele meu,si asta ma face sa rezist...tineti-mi pumnii:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter