Emalkay show


In sfarsit am facut rost de cateva poze de sambata seara,si m-am gandit sa va prezint 2 din ele,una pt a va face o idee despre atmosfera de la arene,si a 2-a cu mine,pe la orele 3 dimineata( doar pe aceasta o am):P

Am fost intr-un du-te-vino continuu,(aeroport,hotel,arene,hotel..si tot asa) insa seara a decurs f bine si f repede..totul a iesit conform planului.Pt prima data de cand il ajut pe Vlad (bun prieten si organizatorul de drept al acestor show-uri) ,nu am simtit oboseala deloc,cu toate ca spectacolul sa terminat la 6 iar eu la 7 dimineata am plecat la job:)
A fost ff frumos,f aglomerat,o atmosfera cum rar intalnesti,si ff multa muzica ( cu toate ca nu sunt un fan al genului:P),per total un show reusit:)
Astept cu nerabdare urmatorul spectacol (16 aprilie)...unde sper sa pot merge insotita de 2 dintre cititoarele mele dragi:)...da,voi organiza un giveaway,daca exista doritoare:D

Dar despre asta voi vorbi la momentul potrivit.
Si pt ca maine nu voi avea acces la internet,va spun de pe acum: O zi frumoasa sa aveti!!!!



Un comentariu:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter