Grammy Awards 2013

Am stat treaza o noapte intreaga in asteptarea premiilor Grammy! Ma pregatisem din timp pentu acest eveniment si ardeam de nerabdare. M-am intins pe pat, laptopul in brate conectat la priza de langa, Skittles la indemana, Cola pe noptiera si Mura pe picioare. Totul era pregatit!! Am urmarit plina de entuziasm "covorul rosu", (unii dintre voi stiti de pe facebook ca la 3-4 dimineata eu postam poze cu rochiile vedetelor) si tremuram de emotie la gandul ca mai e putin si incepe show-ul:D.
Dar am avut parte e o surpriza: s-a transmis live DOAR covorul rosu! Pe bune?? Dupa ce am stat pana la 4 dimineata, dupa ce am vazut toate vedetele pe covorul rosu, dupa toate sperantele si curiozitatile, dupa, dupa...nimic!
Am fost atat de nervoasa si dezamagita si uimita incat n-am mai putut sa inchid un ochi toata noaptea:(.

N-am sa va prezint cele mai frumoase aparitii, le stiti deja: Rihanna si Taylor Swift au fost superbe! Ele au primit cele mai multe laude si evident, au fost si preferatele mele...totusi,nu ma pot decide care-mi place mai mult:P



Vreau totusi sa dezbat aparitiile mai putin inspirate, sau mai bine zis socante...pentru mine.
Pe primul loc: SOC, Beyonce!! Desi este artista/cantareata cea mai tare, cea mai frumoasa, cu cea mai buna voce,etc,etc (este si preferata mea,pe cuvant), trebuie sa recunoasteam ca in materie de fashion/aparitii a dat-o in bara de multe ori!!
 Outfitul este unul clasic si casual,potrivit pentru orice eveniment, mai putin Grammy. 
In acelasi timp, uitandu-ma la aparitiile anterioare in cadrul aceluiasi eveniment...parca totusi o prefer in salopeta banala:)). Nu-i asa?


Premiile Grammy 2008 Sursa foto
Premiile Grammy 2010 sursa

Surpriza serii a fost de departe Kelly Osbourne! 
Cum de ce? Pai nu o mai tineti minte pe pustoaica rebela, putin drogata,social inadaptata si cu tendinte sinucigase? Da,da, ea e! Numai ca intre timp si-a bagat mintile in cap, a slabit si acum arata extraordinar:).
Bravo Kelly!

Grammy 2013


Nu o puteam ignora pe Miss Katy Perry!! A fost atat de atipic imbracata incat am fost cat pe ce sa o ratez pe covorul rosu. Pai unde sunt fustitele in clos cu vedere la ovare? Unde sunt genele false mov? Unde e parul albastru??
Hai mai Katy,incepi sa arati ca o femeie normala:)).

Grammy 2013

 Premiile Grammy 2012 sursa
Sunteti de acord cu mine? Da sau ba? 

13 comentarii:

  1. Si eu am luat aceeasi teapa :)) Doar ca eu in fata tv-ului, mi-a sarit si somnul. Cand am vazut ca la tv nu am nicio sansa sa vad premiile, am intrat pe net de pe telefon, si mie imi mergea, erau niste imagini din culise, prezentarea trupei Fun., dar m-am enervat si am inchis tot. Uite-asa, m-am razbunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am urmarit covorul rosu live online si abia asteptam sa inceapa show-ul. Cand colo...nimic. Am catat online,dar degeaba. Mare pacat! Tare m-am suparat:(

      Ștergere
  2. Desi Rihanna chiar nu e una din preferatele mele, chiar mi-a atras in mod placut atentia la acest eveniment.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce nebună ești :)) Cu statul tău tremurând de emoție :)) Eu nu m-am uitat, însă din ce văd aici, cel mai mult îmi place Taylor Swift. Iar salopeta aia e chiar faină, poate nu chiar potrivită, dar îmi place mult cum arată și mai ales cum arată pe ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am trmurat la propriu, dar recunosc ca eram tare nerabdatoare:P. Salopeta e misto dar nu pt un aemenea eveniment din pacate. Pe mine ma surprins negativ alegerea ei:(

      Ștergere
  4. Nu inteleg ce i-a luat atat Rihannei sa redevina femeia asta :X Be poate era in zilele alea ale lunii :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Nah, o mai ia pe aratura, mai gaseste poteca,se ai rataceste...urmeaza drumul firesc pt orice vedeta modiala:)). Astet cu nerabdare sa se rada pe cap:P

      Ștergere
  5. Votez cu Taylor :) Rochia Rihannei nu mi-a placut in fata, prea transparenta.
    In ultimul timp am fost destul de dezamagita de tinutele alese de vedete la evenimente. Tipele astea au majoritatea niste corpuri superbe, dar aleg niste tinute care nu le pun deloc in valoare. Uite si Beyonce de exemplu, in poza ta nu se vede, dar pantalonii de la salopeta aia sunt atat de stramti in partea de sus, stau sa puste. Kelly Osbourne a progresat mult, m-a surprins si pe mine, dar rochia asta la baza gatului si cu bratele goale nu o avantajeaza si nu mi se pare ca o pune in valoare la potential maxim, la fel ca si coafura de altfel.

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba rochia Rihannei, arata asa normal, cum ar trebui :P Si Katy Peryy la fel, nu se astepta nimeni sa arate asa bine ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Categoric Rihana...dar asta pentru ca nu prea a avut concurenta....:)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter