Make Up For Ever - Aqua Creams


Nu mi-au placut niciodata fardurile crema! Deloc! Pleoapele mele sunt atat de uleioase ca uneori nici primer-ul nu reuseste sa-mi tina fardul la locul lui. De multe ori am zis ca mor de ciuda,cand am observat ca machiajul meu pretios (la care muncisem din greu) s-a strans (iar) in pliurile ochilor. Trebuie sa recunosc ca-mi incadra perfect privirea si-mi dadea acel aer junkie, de femeie certata cu apa, foarte in trend in zilele noastre:))!
Acum cred ca se intelege de ce fugeam de ele ca dracu de tamaie! Dar toate s-au schimbat cand am descoperit MUFE- Aqua Cream! Pe primul l-am cumparat din curiozitate caci prea auzisem numai laude la adresa lui. Eram sigura ca nu-mi va placea, nu voi gasi nimic special la el, va fi ca orice alt fard crema incercat pana atunci. Nici ca puteam sa ma insel mai rau!

( Nuanta 15  -  Nuanta 17)

Nuanta 15 a fost prima cumparata si cea care mi-a deschis apetitul pentru aceste mici cutiute colorate. Culoarea as descrie-o ca un maron-auriu-taupe usor sclipicios, o nuanta neutra, usor de purtat. Textura cremoasa,puternic pigmentat, se aplica usor si uniform atat cu degetele cat si cu pensula-  personal, prefer degetele pentru ca ajuta la "topirea" produsului si rezulta o aplicare uniforma cu acel efect de foil. Se usuca instantaneu,deci iti trebuie rapiditate maxima daca vrei sa-l intinzi/distribui pe o anumita zona.
A rezistat 24 de ore pe pleoape INTACT! Jur ca nu exagerez nici macar un pic! 

Nuanta 17 este un mov inchis cu tente roz,putin mai sclipicos decat fratele lui. Si asta nu este singura diferenta, am observat ca este mai cremos, mai moale, reusesc sa scot mai mult produs si mai repede in comparatie cu cealalta nuanta. Nu se usuca la fel de repede, am timp sa lucrez cu el, il pot "blendui" in liniste:P.
Nici rezistenta nu este aceeasi ca a lui 15, acesta a inceput sa se stranga usor in pliul ochiului dupa 6-7 ore (sper ca-mi amintesc bine). Nu intr-un mod grav, dar comparand cu cele 24 de ore....
L-am folosit si pe post de ruj si se comporta bine,arata bine (ca tot se poarta rujurile mov),e un fel de super lip stain caci e greu sa-l dai jos si cu demachiant:P. Singurul minus: usuca extrem de rau buzele.
Desi ei spun ca doar nuantele de la 5 la 10 sunt pentru obraji si buze, eu sunt convinsa ca si nuanta 17 face parte din aceasta categorie. Avand in vedere textura super cremoasa, faptul ca se intinde atat de usor si se usuca mai greu, chiar si faptul ca nu are aceeasi rezitenta ma face sa ma gandesc ca acesta este motivul: a fost conceput "universal":).

(st 17- dr 15)
Pret- 98 lei

Una peste alta sunt indragostita pana peste cap de aceste Aqua Creams si cu siguranta n-am sa ma rezum doar la aceastea 2! Sunt farduri pigmentate,rezistente,arata special pe pleoapa (de multe ori am fost intrebata ce fard port), usor de folosit si de transportat. 

Partea funny este ca pe spate au inscriptionata perioada de valabilitate: 6 luni! Acum am observat acest mic detaliu, cred ca este o greseala...nu stiu. N-am auzit pana acum de farduri care sa expire in 6 luni:)). Va rog lamuriti-ma daca aveti idee de ce aceste minunatii expira asa repede! Nu ca as lua in seama ce scrie pe eticheta...dar de curiozitate:D.

13 comentarii:

  1. Nu-s ieftine dar par tentante ambele nuante!

    L
    http://colorspiritattitude.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. arata superb, sa le folosesti cu drag in continuare!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Gya in realitate sunt si mai frumoase. Daca treci pe langa ele vreodata, incearca-le;)

      Ștergere
  4. mdeah... nu mi le doresc. sunt naspa. cele mai naspa... [envy]

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt faine. Si eu am pleoape super uleioase si fug de farduri crema. Am incercat totusi unul de la essence, dupa o experienta mai neplacuta cu revlon, am zis ca macar sa nu-mi para rau de bani, si surprinzator, cu primer rezista super bine, 12 ore a fost maxim la mine, dar cred ca ar mai fi rezistat.
    Cred ca atat e perioada de valabilitate, astea crema si mai ales in borcan aduna multe bacterii, iti dai seama, iar ochii sunt o zona sensibila. Iar producatorii aleg un termen mai mic just to be on the safe side. Acum vezi tu cum faci, e clar ca nu ai cum sa le consumi in 6 luni, si totusi au costat ceva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat Essence, dar as putea face o comparatie intre ele! Ce idee mi-ai dat:D. Mda, o sa le folosesc atata timp cat nu-si schimba culoarea,consistenta si mirosul:)

      Ștergere
  6. Arata superb, dar cam scumpe :P
    Sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, sunt destul de scumpe. Poate le gasesc replici...cine stie:D

      Ștergere
  7. Si eu sunt certata cu fardurile crema pentru ca se strang in pliu, dar sunt convinsa ca unele sunt foarte bune...:)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter