Aniversare From Mona With Gloss


Vineri seara, blogosfera de beauty a sarbatorit-o pe Mona, al carei blog a implinit 3 anisori! Petrecerea a avut loc in clubul Finnish din centrul vechi. Am fost intampinata cu cocktail "From Mona With Gloss" (pe care nu l-am gustat din pacate, pentru ca eram cu masina), muzica buna si veselie mare. Majoritatea blogger-itelor mele dragi au fost prezente si m-am bucurat nespus sa le revad! Rar avem ocazia sa ne intalnim cu toatele.
Petrecerea a fost condimentata cu tombole cu premii frumoase, reprezentatii de makeup si hairstyle. Mona si-a dat tot interesul ca evenimentul sa fie unul reusit si o felicit pentru tot ce a facut! 
La multi ani FMWG!

rochie albastra
(cu Mona

blogger beauty
(de la stanga: Petty, Federova, Irina, Stella, eu, Alina si Irina

 (Federova si Alina)

Sa nu credeti ca eram suparata! De curand, mi-am pus aparat dentar si inca nu am gasit o modalitate de a zambi in poze, fara a-mi arata "sarmele". Sper in viitor sa gasesc o pozitie favorabila, o metoda de a zambi cumva, astfel incat sa nu arat de parca tocmai am primit un pumn in fata:)). 

(si din nou Irina).

12 comentarii:

  1. imi place la nebunir fusta pe care ai purtat-o!:*

    htpp://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti frumusica si fara sa zambesti. M-am bucurat sa te vad! Pups!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca tu spui...desi mie nu mi se pare:P. Si eu m-am bucurat sa te revad. Pup!

      Ștergere
  3. You gotta love me if I am twice in your post :)) kiddin'. Felicitari pentru Scoala de Beauty si succes pe mai departe :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac mult cizmele tale! de unde le ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Le-am comandat de pe Asos, uite link:
      http://www.asos.com/Timeless/Timeless-Nile-Over-Knee-Boot/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3105290&SearchQuery=kniee%20high%20boots&sh=0&pge=1&pgesize=36&sort=-1&clr=Black

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter