Epilare definitiva cu IPL- Axile

Epilarea definitiva cu IPL la Nomasvello Unirii continua si astazi a venit timpul sa va impartasesc rezultatele obtinute la una dintre cele mai de interes zone: axilele. Luna trecuta am facut sedinta cu numarul 8 si asa cum v-am obisnuit, vin cu toate detaliile si dovezile. 
Asa cum stiti deja, cu cat inaintezi in numarul de sedinte, cu atat parul creste mai lent, mai rar si mai subtire. Daca la inceput faceam cate o sedinta pe luna, acum intervalul s-a marit considerabil si fac o sedinta la 3 luni. Nu, nu exagerez deloc, chiar ma epilez la axile o data la 3 luni! Pare incredibil nu?
Si tocmai pentru ca stiu ca suna incredibil, am ales sa fac o poza cu una dintre axile, fix inainte de sedinta de epilare. Mai jos puteti vedea clar cat de ”mult” par creste in momentul de fata.
Asa cum am mai spus, sedintele nu sunt dureroase, iar cand vorbim de axile sunt si rapide, in 10 minute sunt gata epilata in ambele parti. 
Intre epilari nu folosesc lama de ras sau alt procedeu de indepartare a parului. Il las pur si simplu sa cada (dupa sedinta firele de par pur si simplu ies si cad) apoi il las sa creasca normal. Probabil e lesne de inteles ca asta vara am stat extrem de linistita si nu am avut nevoie sa-mi epilez axilele. Am facut o sedinta la inceputul verii si abia la finalul ei am facut-o pe urmatoarea. Pe toata perioada sezonului cald am purtat orice am vrut, bluze si rochii fara maneci, fara sa stau cu grija parului de la axile. Poza atasata spune totul!
O sedinta la ambele axile costa 30 euro

ipl-axile

Va recomand cu drag sedintele de IPL de la Noimasvello si va voi tine la curent cu rezultatele de la toate zonele pe care le epilez definitiv.
Daca ati trecut deja pragul centrelor Nomasvello, astept cu interes sa aflu ce rezultate aveti!

3 comentarii:

  1. Inca ezit sa merg pe epilare definitiva dar urmaresc cu interes toate postarile tale pe aceasta tema...;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu tot la Unirii merg. Dupa 5 sedinte, cele mai bune rezultate le-am avut pe picioare, am purtat fusta toata vara (din cauza foliculitei, e prima vara din ultimii 5-6 ani in care port fusta), e un viiiiiis :) La mine sedintele s-au rarit mult mai repede, acum am fost dupa 4 luni, in sfarsit vad si un avantaj din combinatia piele alba-par negru. Si la axile e ok, insa nu la fel de wow ca pe picioare.
    Sper sa ne bucuram cat mai mult de rezultate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt norocoasa cand vine vorba de axile, am destul de putin par. Dar daca discutam de alte zone.... :|

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter