A venit Mosu'!!

Astazi rasuflu usurata! Este prima zi de la Craciun incoace, in care nu am nimic de facut. Niciun drum,nicio urgenta,nimic de rezolvat,nicio intalnire de onorat. Astazi este numai cu si despre mine:D. Sper ca ati avut un Craciun linistit,relaxant,petrecut in compania celor dragi! Eu n-am avut timp nici sa respir macar, acesta fiind si motivul pentru care nu am reusit sa fac nicio postare...desi aveam muuulte pregatite. Nu-i nimic, nu-i timpul pierdut!
Dar mai intai de toate trebuie sa va arat ce mi-a adus Mosul:).Am fost fetita cuminte si am muncit pe branci tot anul, prin urmare m-am pricopsit cu  toate cadourile de mai jos:

Sandale Asos
Visam la ele de mult timp si cand am vazut ca sunt reduse cu 50% n-am putut sa le ratez. Au ajuns la mine exact de Craciun si trebuie sa recunosc ca mi-am facut cel mai frumos cadou:). Abia astept sa vina vara sa le scot la plimbare:D.


Botine Asos
Le-am comandat odata cu sandalele ca nah, nici ele nu puteau fi ratate:P. Ambele perechi au costat 240 lei. Sunt tare,tare mandra de mine:D. Ii multumesc Irinei, daca nu era ea nu cred ca mai gaseam numarul potrivit!!!


Curea Asos
Da, si asta tot de Craciun a ajuns:)). Va inchipuiti ca eram in extaz nu?.
Am prins-o redusa cu 80%!!! Da,da, am dat pe ea 8 euro si nu regret niciun cent:).


Rujuri Mac
Luna asta m-am rasfatat cu 2 rujuri superbe: stanga- Kinda Sexy, dreapta- Pink Plaid. Culorile sunt mult mai  frumoase in realitate, le veti putea admira curand.


Pensule Coastal Scents
Le-am comandat de Black Friday si mi-au ajuns de Craciun:)). Incepusem sa-mi fac griji ca nu va mai ajunge coletul:P. Sunt curioasa daca sunt atat de bune si calitative pe cat se spune! Nu am apucat sa le folosesc insa tocmai le-am spalat si am fost placut surprinsa sa constat ca nu naparlesc deloc si nici culoarea cu iese. So far,so good! Revin cu review!


Remington- Hot Rollers
Uite cum mai scot eu un produs din wishlist:D. Vinovata este prietena mea care m-a surprins de Craciun cu aceste bigudiuri electrice. Abia astept sa le inaugurez de Revelion. Daca le aveti sau le-ati incercat mi-ar prinde bine niste pareri/sfaturi de utilizare:).


Am mai primit hainute si bani dar nu avea rost sa fac 188 de poze si o postare cat China, prin urmare v-am prezentat doar cadourile "preferate":P. Desi e batran rau, Mosul a fost foarte darnic cu mine anul asta si ii multumesc din suflet...desi stie si el ca am fost cuminte si meritam:)).

Voi ce ati primit de Craciun? 
Va doresc cu 2013 plin de succese,impliniri,sanatate,dragoste,liniste si tot ce va mai doriti voi! Intentionez sa fac si maine o postare, dar cum stilul meu de viata este unul total haotic si tot timpul intervin lucruri/treburi de facut, mai bine va urez acum ca sa fiu sigura:)). Va pup si sper sa ne "intalnim" si maine!

30 de comentarii:

  1. Chiar ai fost tare cuminte! Sa te bucuri de cadouri, bigudiurile Remington stiu ca sunt foarte faine (le am si eu pe wishlist), iar botinele si sandalele sunt superbe!
    Pupici si un an nou minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te anunt cum sunt (bigudiurile) dupa ce le folosesc de cateva ori:). Te pup, un an plin de impliniri iti doresc!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase cadourile , imi place mult prima pereche de sandalute :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai bunatati! Botinele mi se par geniale, abia astept sa te vad purtandu-le. Te pup, sa ne vedem cu bine la anul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohh daaa!!! Ms, abia astept sa ne revedem! Iti doresc un 2013 care sa-ti implineasca toate dorintele. Te pup!

      Ștergere
  4. Cand am vazut sandalele, am crezut ca sunt din alea de dans :)) Sunt foarte frumoase, la fel si botinele, imi plac la nebunie!! Sa le folosesti pe toate cu mare mare placere, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta este si motivul pentru are le-am dorit atat de mult: imi amintesc de dragutele mele sandale pe care dansam in urma cu cativa ani:D. Multumesc frumos:-*

      Ștergere
  5. Ahhh, de cand imi doresc si eu bigudiurule alea. Dar nu ma indur sa le cumpar pentru ca deja am o mie de chestii pentru par si nu le folosesc. Mi-e ca o sa le parasesc intr-un colt dupa doua folosiri. Sa ne spui cum ti se par ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu m-am indurat, d-aia le-am primit de la prietena mea:)). Le fac review si o sa te convingi daca merita sau nu sa investesti in ele;). Ce-mi place la ele,e ca onduleaza parul in timp record, 1 ora-1 ora jumate si esti gata. Timp in care te poti imbraca,machia sau face orice altceva:D

      Ștergere
  6. sa le folosesti sanatoasa si sa ai un an nou minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumoase sunt toate, de abia astept review la pensule! te pup!
    sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumoase sunt toate! de abia astept sa vad review la pensule! te pup
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta:D. Abia astept sa vad cat sunt de bune si daca merita sa-mi mai iau cateva:P. Te pup, sarbatori fericite si un 2013 asa cum ti-l doresti!

      Ștergere
  9. Imi plac mult botinele si abia astept sa vad swatchuri la rujuri ca nu le stiu. :)
    Un An Nou Minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi arata zilele urmatoare colectia mea de rujuri cu swatch-uri si tot tacamul:P. Multumesc, un an nou plin de impliniri iti doresc!:-*

      Ștergere
  10. hmm..bigudiuri..vreau :) sa ne zici cum sunt !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles:D. Abia astept sa le incerc maine!! Te pup! Sarbatori fericite!

      Ștergere
  11. Un an nou cu sanatate!
    Incaltamintea este superba :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa le folosesti cu placere :*

    Abia astept sa te vad cu bucle :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mana! Ohh daaaa, urmeaza poze curand:P. Un an lin de impliniri iti doresc:-*

      Ștergere
  13. Mi-ai multumit de mi-au iesit ochii :)) se pare ca esti tare incantata de incaltari si ma bucur tare mult :X

    De ce minti ca ai fost cuminte cand tu ai cumparat aproape 50 de rujuri? nts, nts naughty you :D

    Vreau si eu bigudiurile alea, mi-a trecut prin cap sa i le cer lu' Mosu, dar apoi am realizat ca s cam neindemanatica si nu stiu daca le-as folosi :D

    Pupici si la muuuulti aaaaaani! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeee acum de ce ma dai de gol?:P. Ma chinui de 5 zile sa prind lumina buna pt a poza rujurile insa vremea nu tine cu mine:((.
      Sa-ti iei neaparat bigudiuri, sunt fff tari:D. Si usor de folosit si rapide;). Te pup!

      Ștergere
  14. La multi ani, Andreea!
    Petrecere frumoasa diseara! :)

    Pensulicile CS or sa-ti placa, am si eu cateva si-s f. faine!
    Neaparat sa faci un review pls la acele bigudiuri :P N-am avut pana acum, dar m-ar tenta!

    Pups!
    Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani!!
      Sa stii ca ai mare dreptate! Am apucat sa le folosesc de cateva ori si chiar imi plac:D. Mai astept putin pt a fi sigura si le fac review.
      Bigurdiurile sunt geniale!! Le voi face review cu siguranta:). Pana atunci voi posta poze de la revelion si acolo poti sa vezi rezultatul;).
      Te pup! Un an excelent care sa-ti implineasca toate dorintele!

      Ștergere
  15. Botinele sunt bestiale :*
    Sa le porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani Corina! Multumes! Un an excelent iti doresc:)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter