Diamonds are a girl's best friend

Joi seara am avut placerea sa pasesc pentru prima data in salon Oksanei, loc despre care am tot auzit cuvinte de lauda. Am ajuns acolo la invitatia Stellei,care a fost o draguta (ca de fiecare data) si s-a gandit ca mi-ar face placere sa o insotesc. Nu s-a inselat deloc!


Locatia m-a impresionat placut inca de la inceput. La parter,am fost surpinsa sa constat ca am pasit intr-o "cafenea" eleganta,cu bar si fotolii comode unde poti savura o bautura in timp ce astepti sa se usuce lacul de unghii. O idee geniala daca ma intrebati pe mine! Salonul propriu-zis se regaseste la etaj, unde am fost intampinata cu sampanie si fursecuri. Atmosfera calda si relaxanta, design modern, iar Oksana o tipa dezinvolta si sociabila.
Totusi punctul de atractie al serii au fost bijuteriile Sabion! Am asistat la o prezentare pe cat de interesanta, pe atat de educativa, ce a impletit frumos istoria, cu designul bijuteriilor, cu moda si bineinteles cu diamantele.   Cui nu-i plac diamantele? Cine nu-si doreste sa aiba macar unul in viata? Sau poate sa poarte o data un diamant veritabil?

Putini dintre noi au posibilitatea si sansa sa detina macar unul,fie el cat de mic,dar asta nu ne poate impiedica sa ne dorim:). Nu putem sa nu recunoastem ca sunt superbe, valoroase si ca este o adevarata delectare sa le privesti.
Si daca este adevarata zicala ca diamantele sunt cele mai bune prietene ale unei femei, eu recunosc cu tristete ca inca nu am o astfel de "prietena":P. Dar cum sunt optimista de fel, sper sa voi primi "prietena" mult visata pana la varsta de 30 de ani! Sau 35! Bine, hai 40...merge si 50...(s-a auzit,da?):)).
A fost o seara interesanta in care m-am simtit bine si m-am bucurat de compania Stellei. Iar dupa ce am plecat de la eveniment,am baut un ceai cu draga mea Irina,careia ii multumesc pentru frumosul cadoul de Craciun!

PS: In cazul in care nu s-a inteles bine ce am scris, concluzia este una singura: vreau si eu un diamant! Se accepta si varianta mini:)).



12 comentarii:

  1. Te vazusem deja in postarea Stelei :P, a fost mai rapida ca tine. Foarte frumoase amandoua, imi place tinuta ta!
    kiss
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai eu azi dimineata am iesit de la serviciu, d-aia a fost mai rapida si inca cu mult:)). Multumesc:-*
      Craciun fericit!!

      Ștergere
  2. Ce frumoasa ai fost, si tinuta si rujul sunt super! :D Si eu visez la un diamant, galben mi-as dori :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai si pretentii:)). Eu ma multumesc cu orice:P. Ms frumos, ma bucur ca iti place (rujul e tot Bourjois-pretty prune:P).

      Ștergere
  3. Esti foarte frumoasa :) Imi place si tinuta .Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Si erai inca si mai frumoasa in realitate :> Aia de la CanCan TV cred ca dupa tine erau de fapt :)) Ma bucur ca ti-au placut ingerasii :*

    RăspundețiȘtergere
  5. te pup,mi-a facut placere! hai sa ne vedem zileleastea,dak poti

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter