Ziua buna incepe la Topline!!


 Buna dimineata! Desi este trecut de pranz, eu abia am facut ochi:P. Am promis inca de ieri aceasta postare insa au intervenit atatea drumuri si treburi ca n-am mai avut timp de nimic.Profit acum, de aceasta "dimineata" linistita si relaxanta pentru a va impartasi experienta inedita traita vineri dimineata la sediul Topline.

Evenimentul se anunta a fi interesant inca de la inceput, atunci cand am citit e-mail-ul in care se specifica foarte clar dress code-ul: colanti,tricou,sosete! Hmmmm, am fost intrigata si curioasa in acelasi timp. Nu stiam la ce sa ma astept insa bineinteles, m-am conformat. Mi-am aruncat in bagaj colantii,tricoul si sosetele (cele cu pisii:P) si m-am prezentat la locul cu pricina. Eram foarte obosita, venita dupa 24 de ore de munca si tare m-am bucurat cand am vazut camera frumos aranjata cu saltelute si lumanari. Eram in extaz, ma gandeam ca vor urma cateva ore binemeritate de relaxare.
A fost relaxant si distractiv, insa nu asa cum ma asteptam eu:)). Ne-a fost prezentat Dimi Butulica antrenor la World Class (detalii despre el si aparatele pe care le promoveaza gasiti in revista TopBeauty) care a facut cu noi cateva zeci de minute de stretching. Intr-o atmosfera relaxanta, cu muzica in surdina,scrub si crema de maini, el a imbinat utilul cu placutul. Ne-am cremuit in timp ce lucram fiecare muschi in parte:). O idee geniala daca ma intrebati pe mine!

La final am savurat un delicios croissant cu ciocolata (nu tocmai potrivit dupa o ora de sport dar cum sa-i rezist?) si m-am bucurat ca un copil cand am primit cadoul de la Mos Craciun!
Cei de la Topline s-au gandit la toate si ne-au cadorisit exact cu ceea ce ne doream:).
A fost un eveniment original unde m-am bucurat de compania prietenelor mele dragi (ii multumesc Stellei ca m-a "cazat" la 7 dimineata) si le-am cunoscut in sfarsit pe frumoasele Andreea si Adela:).
Multumesc Topline!




21 de comentarii:

  1. Ce dragut!Si ati primit si cadouri:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!! Si nu orice cadouri,exact ce ne doream:D. Asta da surpriza!!

      Ștergere
  2. Ba frumoasa esti tu! :P :* Ai primit un cadou foarte dragut, sa te bucuri sanatoasa de el :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumoasa Andreea!:P, si tu sa le folosesti cu placere!! Chiar...tu cand arati ce ai primit?:D

      Ștergere
  3. ma bucur tare mult ca am petrecut ziua impreuna.puppppp

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos suna! Sa te bucuri de cadouri si sa ne spui cum sunt produsele pt par :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai omorat cu sosetele alea! F darnic Mos, mai ales daca a fost personalizat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eşti o simpatică! Să te bucuri de cadouri!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce funny sunt sosetele :)) Te pup si iti doresc un inceput de saptamana cat mai placut! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumos!Poate se organizeaza si la Cluj asa ceva! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta se vor organiza din ce in ce mai multe evenimente in tot mai multe locuri din tara:).

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter