Ce-am primit de Sf. Andrei

Ma gandeam zilele trecute la cat de neinspirata a fost maica-mea ca mi-a pus DOAR un nume de sfant! Da,Dee vine de la Andreea si de curand mi-am serbat ziua de nume. Nimic nou pana aici!
Sunt purtatoarea si unui al doilea prenume (Luciana) si cred ca exista Sfanta Lucia, insa nu se sarbatoreste...deci fix degeaba!
Dar cat de minunat ar fi fost sa ma cheme Andreea Maria Ioana Alexandra??Cat de frumos era sa ma sarbatoresc 5 sau 6 zile pe an? Va dati seama cate cadouri??:P. Nu ma intelegeti gresit, Andreea este un nume frumos, purtat de inca 5362822 de fete (a fost un adevarat trend candva), auzit la fiecare colt de strada cand o mama tipa la nastamparata de fiica-sa (tot Andreea  si ea) si tu instinctiv intorci capul...de fapt il pleci, de frica sa nu te atinga nuiaua pe care nebuna o tot invarte de zor! 
Recunosc ca se putea si mai rau, adica sa n-am niciun nume de sfant si sa ma cheme simplu Luciana. Nah,mai sarbatorete-te acum!!
Gata, am terminat palavrageala, vreau sa va prezint ce am primit si ce mi-am cumparat (de la mine pentru mine) cu ocazia Sfantului Andrei:

Ceas Fossil
Am facut o adevarata pasiune pentru ceasuri, prin urmare am avut grija sa ma asigur ca voi primi unul:P. Cum primul (si cel mai frumos) l-am luat in vara (m-am laudat aici), acum era timpul pentru un ceas mai serios,mai versatil, pe care sa-l pot purta oricand,oriunde. Fossil Stella Silver a fost alegerea perfecta!


Ricci Ricci (de la Nina Ricci) a fost parfumul meu preferat timp de cativa ani...pana acum,cand a aparut Mademoiselle Ricci si care recunosc ca-mi place mai mult! Prietena mea stia cat de mult mi-l doresc prin urmare a avut grija sa-mi faca o bucurie de ziua mea:).


Una dintre cele mai mari surprize a venit de la Magda, o tipa care a comandat produse Paula's Choice prin intermediul meu si cu care m-am inteles foarte bine inca de la inceput. Am ramas socata cand am vazut ca-mi da mie fondul ei de ten (Double Wear, formula veche, dupa care tot plangeam de atata timp pentru ca nu se mai gaseste). Ea nu-l folosea, nu i se mai potrivea culoarea si cand m-a auzit ca mi-l doresc atat de mult a ales sa mi-l cedeze. Si culmea, este chiar nuanta mea!!
Multumesc Magda, a fost unul dintre cele mai frumoase cadouri ever!:-*


Se mai indoia cineva de obsesia mea pentru oje?
Nu cred ca exista persona care sa ma cunoasca si sa nu realizeze din primele minute ca-s dusa cu capul...cel putin la acest capitol! Am avut grija sa ma cadorisesc cu un set mini OPI- Skyfall (macar trebuie apreciat ca am ales mini-uri:P) suuuperb!! Si credeti ca m-am multumit cu atat? Nuuuuu! Am mai pus mana pe Essie- Armed and ready si 2 oje Barry M (Magenta Glitter si Peach Melba).
Setul OPI si oja Essie le-am luat ca de obicei de la Roxana (Beauty in the bottle) pe care o stresez lunar cu dorintele mele arzatoare:P. Barry M am gasit la Marionaud din Carrefour Orhideea (18 lei).



Am dat din intamplare si peste colectia Breaking Dawn de la Essence. Pai cum sa ratez asemenea minunatii? Mi-am luat bineinteles o oja:)), numita "Jacob's Protection" si un blush "Renesmee Red". Voi reveni cu pareri!


Ultimul cadou primit este un ruj din noua colectie Bourjois- Pretty Prune. L-am vazut in urma cu ceva timp pe buzele Ioanei si mi-a placut atat de mult incat am "avertizat-o" de pe atunci ca mi-l voi lua si eu:)). Uite ca l-am primit si este absolut MINUNAT!!


24 de comentarii:

  1. Mademoiselle Ricci e foaaarte smecher, imi place si mie! Iar ceasul e lovely, cat a fost? :D Vii sambata, da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. pe mine ma da pe spate!!:). Cand l-am comandat eu era 89 lire, acum il gasesti la 76:D. Bineinteles!! Cum sa lipsesc?:D

      Ștergere
  2. Wow....ce de bunatatii :X sa le porti/folosesti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani ! Sa fii fericita si sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceasul e foarte frumos , sa il porti cu placere :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este cu adevarat frumos:).Mai am unul pe lista...bani sa am:P

      Ștergere
  5. La multi ani :) sa fii sanatoasa, toate dorintele sa ti se implineasca si sa folosesti lucrusoarele cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Uuu, ce de cadouri! Sa te bucuri de ele si sa faci swatch-uri ptr oje! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Swatch-urile cu oje le postez mereu pe pagina de Facebook, tocmai am adaugat poza cu Essie-Armed and ready:)

      Ștergere
  7. foarte fain ceasul! sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  8. O multime de lucruri frumoase! sA le folosesti pe toate cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce de cadouri :>. Oricum..ceasul e superb. Sa il porti sanatoasa :*

    http://makeupbybyutzika.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa te bucuri de toate, sunt minunate! Pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa le folosesti pe toate cu drag. Oja Essie e tare frumoasa. pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine ca nu-s singura obsedata de Fossil :)) Sa te bucuri de toate cele primite! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Sf Lucia exista si se sarbatoreste pe 13 decembrie de ziua mea . La multi ani de acum.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter