Colectia MAC vara 2014 (poze, swatch-uri si preturi)

In urma cu 2 saptamani va anuntam cu surle si trambite aparitia noilor colectii si produse MAC (mai exact aici). V-am promis atunci ca voi reveni cu poze reale si swatch-uri ale produselor, pentru a vedea cat mai clar nuantele si a le putea repera pe cele potrivite voua.
Mi-a luat ceva mai mult timp decat am prevazut, insa iata ca am reusit sa ma tin de cuvant si astazi va prezint produsele disponibile in magazinele MAC de la noi si swatch-urile acestora!

Gel Crema FLUIDLINE BROW (din colectia Waterproof Brow)
92 lei
conturarea-sprancenelor-mac

crema-sprancene

mac-sprancene

Fond de ten compact Pro Longwear SPF 20 (din colectia Pro Longwear Compact)
152 lei

Nuantele de jos sunt: NW20, NW25, NW30, NW35, NW40, NW45 si NW50.
fond-de-ten-mac-acoperire-mare

nuante-nw-mac

nw20-nw25-nw30-nw40-mac

Si nuantele reci (pentru persoanele cu subton galben): NC25, NC30, NC35, NC40, NC42, NC45 si NC 50.
subton-galben-mac

nc42-nc50-mac

fond-de-ten-mac-subton-galben

Prep+Prime BB Beauty Balm SPF 35
133 lei
bb-mac-pret

Golden, Refined Golden si Amber.
bb-cream-pret-mac

Prep+Prime BB Beauty Balm Compact SPF 30
133 lei
beauty-balm-spf30-pret

Golden, Refined Golden si Amber.
swatch-nuante-mac

Sper sa va fie de folos pozele si swatch-urile mele!
Sunt curioasa, ati ajuns in magazin sa vedeti/testati noile produse? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter