De unde imi cumpar tricouri unicat

Nimic nu ma enerveaza mai tare decat sa-mi cumpar un lucru pe care apoi sa-l vad purtat de altcineva. Nu o data mi s-a intamplat sa ma trezesc ca-s incaltata cu aceeasi pereche de sandale sau imbracata cu aceeasi rochie ca si tipa de la masa vecina. Jur ca ma scoate din minti!
Asta este unul dintre motivele pentru care m-am mobilizat sa cumpar mai mult online de pe site-uri straine. Asa am redus drastic posibilitatea de a ma enerva si a-mi strica seara sau intalnirea din cauza unei coincidente nefericite. Bineinteles, sanse inca exita (ca doar nu-s singura care detine un card Visa) dar sunt cosiderabil mai mici.
Iata motivul pentru care m-am entuziasmat cand am descoperit-o pe Ruxandra (<- link), o tipa creativa si talentata care face tricouri unicat. Imi plac tricourile personalizate sau cu mesaj si n-am stat deloc pe ganduri cand am vazut colectia limitata pe care a lansat-o la inceputul verii, numita Cards. Tricourile ei sunt pictate manual cu vopsea speciala pentru textile, astfel aveti siguranta ca nu se vor strica dupa prima spalare. Eu l-am purtat pe al meu toata vara si implicit l-am spalat de o gramada de ori. Dupa cum se vede, imprimeul este in stare perfecta. Nu mai spun cat de admirat a fost de toti cei care m-au vazut purtandu-l.
Asadar, daca va doriti un tricou hand made unicat, va puteti comanda unul facut dupa propriile idei, sau puteti alege din colectiile deja existente. 







9 comentarii:

  1. You look gorgeous! Voi arunca si eu un ochi pe site-ul Ruxandrei, mersi de pont!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumi esti! Imi place tricoul si tie iti sta tare bine imbracata asa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine tricoul, mai ales daca l-ai spalat de mai multe ori. Parca mi-as lua si eu :P

    RăspundețiȘtergere
  4. You look gorgeous! imi place tare mutl cum iti sta cu tinuta asta, my lovely :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Uhh, ce sexi arati Andreea! Si ce machiaj frumos, ay yay yay!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos este modelul de pe tricou si inca arata ca nou dupa multe spalari :) nici mie nu imi place sa vad pe cineva cu aceleasi haine ca mine :))

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte cool combinatia shorts, botine, palarie, originial tricoul <3

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place foarte mult cum este realizat tricoul si faptul ca este unicat. Am aruncat un ochi pe portofoliul fetei si cred ca voi comanda si eu ceva. :D Cat a costat al tau?

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter