LOOK: Gladiator goddess

Imi amintesc ca atunci cand eram mica urmaream cu sufletul la gura serialul Xena. Sunt singura ca-l stiti si voi foarte bine. Eram fascinata de femeia imbracata in piele neagra, mai puternica decat orice barbat, extrem de desteapta si independenta dar in acelasi timp feminina si gingasa. Imi spuneam mereu in gand ca asa voi fi si eu cand ma voi face mare. Apoi in viata mea a aparut eterna Madonna. Blonda firava ce deborda de sex-appeal si care a scandalizat fara nicio ezitare lumea intreaga. Exemplele ar putea continua, dar sunt sigura ca ati prins ideea.
De mult timp visam la un shooting in care sa intruchipez un astfel de personaj si iata ca dorinta mi-a fost implinita in cele din urma. M-am dorit sexy, rea si neinfricata. Exact precum o razboinica din vremurile stravechi sau o femeie fatala care-ti schimba viata din prima clipa in care-o intalnesti. Mi-am dorit ca aceste poze sa fie altfel fata de cele cu care v-am obisnuit iar eu ma prezint asa cum nu m-ati vazut niciodata.
Daca am reusit sau nu, imi veti spune voi! Va astept cu interes parerile!

Makeup- Mihaela Oarna
Rochie si sandale- H&M







12 comentarii:

  1. Sunt superbe pozele iar tu arati foarte bine!
    De rochie nu mai spun nimic, mi-a luat ochii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arghhh, arghhh, îmi place tare! Te rog spune-mi de unde este acel inel delicat. :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. In Xena mood am fost si eu astazi dar tu esti mult mai sexi! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. OMG! nu mai pot sa mai zic altceva, baby!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, arati superb! O postare de milioane!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce rochie superba! Cred ca acelasi model, dar pe rosu ar fi rochia mea preferata!

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow! Superbe poze! Ești sexy, frumoasă, iar rochia e superbă!
    Multe felicitări pentru această ședință foto!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da....no comment, dar tot trebuie sa spun WAW !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dementiala sedinta foto! Esti absolut minunata! Kisses!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter