Pandora- Jurnalul calatoriilor tale!

V-am povestit aici ca pentru mine Pandora nu-i doar o simpla bratara ci un intreg jurnal ascuns intr-o bijuterie. Un fel de secret pe care-l porti mereu cu tine si nu oricum, ci la vedere. Toata lumea iti poate admira jurnalul, nimeni in afara de tine nu-l poate descifra. 
Acum, iti poti adauga la incheietura mainii si amintirile din vacante. Cum? Cu ajutorul noilor talismane Pandora inspirate din calatorii in jurul lumii!
Tocmai te-ai intors dintr-o vacanta romantica la Paris? Adauga-ti un talisman cu Turnul Eiffel pentru ati aminti vesnic de frumoasa escapada. Sau poate ai vizitat pentru prima data Londra...alege superbul talisman Big Ben. Eu visez sa ma plimb pe apele line ale Venetiei, deci talismanul Gondola ar putea fi o alegere inspirata.  
Si daca exemplele mele nu v-au convins, sunt sigura ca fotografiile o vor face!
talisman-argint-pandora

bijuterie-argint-frumoasa

pandora-romania-bucuresti
bratara-pandora-colorata

pret-bratara-argint-pandora

pandora-aur-argint-bratara-noua
Iata un mod sic de a transforma vacanta perfecta intr-una de neuitat!

Un comentariu:

  1. Minunat ! Si pentru America ce exista ??? Visez din fasa sa traiesc acolo :)) Si cum Doamne Doamne nu a vrut sa ma nasc acolo, vad ca nici nu vrea sa-mi dea o,, matusa Tamara,, pentru a-mi plati o excursie pana acolo....asa ca ce imi pot cumpara de la Pandora ??? Ca sa imi treaca de America :))

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter