Epilare definitiva faciala cu IPL

Epilarea definitiva cu IPL continua si pentru ca v-ati aratat extrem de interesate de rezultatele din zona fetei, am decis ca-i momentul sa dau detalii. Mi-am propus, ca si in cazul celorlalte zone, sa impartasesc experienta mea si rezultatele fiecarei sedinte. 
Am evitat pana acum sa vorbesc despre fata caci este un subiect destul de sensibil pentru mine. Mereu am fost complexata de perciunii mei stil Elvis si am incercat tot timpul sa-i ascund. Ani intregi am iesit din casa numai cu parul despletit si putin dat pe fata, ca nu cumva sa mi se observe perciunii minunati. Am incercat la un moment dat sa-i indepartez cu crema depilatoare. Proasta idee!! M-am ales cu obraji in 2 culori, caci eram bronzata si zona unde fusesera perciunii era alba ca varul. Am evitat mereu sa fiu pozata din profil, iar daca se intampla cumva ca perciunii sa se vada in vreo poza, o stergeam imediat. Mi-a luat o zi intreaga sa gasesc cele 2 poze de mai jos (de acum 3, respectiv 2 ani) pentru a va face o idee despre cum arata fata mea neepilata. Acum am ajuns deja la a 3-a sedinta de IPL si despre ea vom vorbi astazi!

epilare-definitiva-fata-pret

epilare-ipl-fata-perciuni-mustata

Dupa rezultatele exceptionale avute cu IPL-ul pe picioare, la axile si inghinal, am decis ca-i momentul sa pun capat erei perciunilor. Mi-am luat inima in dinti si m-am programat la Nomasvello Unirii (evident) pentru a-mi epila definitiv fata (ce ciudat suna). 
Cremona a inceput prin a-mi scurta perciunii si a delimita zona care urma sa fie epilata. Mi-a dat ochelarii de protectie si o punga cu gel scoasa de la congelator, pentru a amorti zona ce urma sa fie supusa interventiei. Contrar asteptarilor mele, procedura nu a durut absolut deloc! Nici la prima, nici acum, la a 3-a sedinta nu am avut probleme. Singura zona unde am simtit putin ca ma pisca a fost la mustata, insa nu e nici pe departe durere. 
Cand spun fata chiar ma refer la intreaga fata: perciuni, obraji, frunte, mustata si barbie. Desi principala mea preocupare erau perciunii (si puteam alege sa epilez doar aceasta zona), am zis ca e bine sa indepartez si puful de pe restul fetei, caci firul de par e negru si se vede aiurea. Ma felicit singura pentru alegerea facuta, diferentele sunt mai mult decat evidente si le puteti observa in pozele de mai jos.


In partea stanga se vad rezultatele sedintei nr 2 (la o luna jumatate de la sedinta), iar in dreapta, imediat dupa sedinta a 3-a. Firele de par cresc rar, mai subtiri si mai deschise la culoare. Daca comparam prima poza cu cea de dupa a 2-a sedinta, diferenta este clara.
Nu am experimentat nicio sensibilitate la nivelului tenului, nici macar roseata. Insa si daca se inroseste pielea, nu-i nimic alarmant, a 2-a zi dispare. Tenul l-am ingrijit ca de obicei, nu am apelat la produse speciale. Nicio zi fara crema de protectie solara SPF 50+.

Sper ca articolul meu si mai ales pozele sa va ajute si sa va furnizeze informatiile necesare in privinta epilarii faciale cu IPL. Asa cum am spus mai sus, am fost complexata toata viata de pilozitatea mea excesiva si tare-s incantata acum, ca am gasit solutia. Daca va confruntati cu aceesi problema si doriti sa o rezolvati, va recomand cu incredere IPL-ul si implicit, Nomasvello
Pretul unei sedinte este 30 euro.

De asemenea, daca doriti sa fiti la curent cu celelalte sedinte facute in alte zone si rezultatele avute, gasiti detalii aici.

12 comentarii:

  1. Si eu mi-as face inghinal si la mustata...de fapt mi-as face peste tot :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de taree <3 pffff mi ar trebui si mie 10000 de euro ca sa scap de parul nedorit :))) de tot daca se poate, vreau doar gene, sprancene si in cap bineinteles :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tare...dar orice moft costă. Chiar daca e o necesitate pt noi.. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu vreau sa imi fac,fiind brunetă am aceeasi problema.De cate sedinte e nevoie ,sau difera de persoana?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ft tare..intr-o zi sper sa reusesc si eu sa apelez la tehnologia cu laser..eu am facut prostia de a smulge firele mai negre cu penseta si acum cresc mult mai groase,plus ca de la pensat zonele au devenit sensibile..sa inteleg ca pentru fata ai avut nevoie de 3 sedinte care te-au costat in total 90 de euro?daca am inteles eu bine,e un pret mic de platit pentru o problema care "te face la psihic" te-a lungul timpului

    RăspundețiȘtergere
  6. De la toamna cred ca incep si eu la axile. M-am saturat de atat ceara. :)
    Stiu ca scrisesei ca tipa la care te duceai in Afi a intrat in concediu. Eu as vrea in Afi ca imi e aproape, dar nu stiu la cine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mi-am mai lua si eu cateva sedinte pentru inghinal. Am facut SPL acum cativa ani si rezultatele au fost de nota 10, mai ales ca scapasem de iritatie, roseata, fire crescute sub piele. Acum totul a devenit la normal :(. Daca nu intretii, ai facut astea de pomana. Din cate stiu asa e si cu IPl-ul, nu?
    Felicitari pentru rezultat! Nu stiam ca aveai asa perciuni, ma intreb cum de nu ti i-am remarcat ;)).

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai ce subiect sensibil pentru mine, care tot caut timp si rabdare sa ma apuc de asta pe picioare. NU mai suport firele sub piele, am ajuns sincer la capatul puterilor...


    Te pup

    http://miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am mai bine de 1 an de cand am terminat sedintele (si am facut multe pentru fata) si sa stii ca entuziasmul nu mai e ca la inceput si cred ca in timp o sa-ti treaca si tie - parul de pe fata e altceva decat cel de pe corp (eu de efectele la axila inca sunt incantata) si o sa vezi in timp despre ce vorbesc. Eu m-as mai gandi acum daca sa imi fac la fata nu, o sa scriu mai multe in curand ca sa vezi despre ce vorbesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Oh, vreau si eu!!! Nu stiam ca te confrunti si tu cu aceasta problema. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey si eu as vrea sa apelez la epilarea spl ptr perciuni însă imi este frica sa nu crească mai mult după...mai ales ca trebuie sa te razi la început din câte am înțeles Tu ești mulțumită de cum a ieșit sau sunt doar bani irosiți? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter