Primavara mult asteptata...

M-am saturat pana peste cap de frig si ploi, iar zapada nici nu mai intra in discutie! Fac alergie numai cand aud cuvantul "iarna". Astazi am fost extrem de incantata cand am vazut soarele pe cer si m-am bucurat ca am avut noroc de o zi cu termperaturi placute. N-am stat mult pe ganduri si mi-am rezervat cateva miute pentru poze, inainte de a ajunge la birou. Doamne cat de dor mi-a fost!!
Sectiunea "Oufits" revine pe blog odata cu primavara si promit ca anul asta veti vedea lucruri cu adevarat speciale! De asemenea, veti avea parte de multe surprize caci s-au petrecut o gramada de schimbari in ultima perioada, dar toate la timpul lor...
Astazi am purtat o tinuta comoda, putin rock inspired dar vesela datorita esarfei primavaratice (din noua colectie de primavara H&M). Stiti deja ca ador cardiganele lungi, deci nu-i de mirare ca am optat pentru unul. E genul de item care se potriveste la aproape orice outfit si avantajeaza orice silueta. 
La capitolul accesorii m-am limitat la preferatele mele: bratara si inelul Pandora.
Sper sa va placa si sa va inspire! 
Pana data viitoare, va imbratisez cu drag!


outfit-casual-primavara
 Camasa denim- Yessica
Cardigan- Amisu
Vesta blana- Koton
Jeansi- Stradivarius
Ghete si geanta- Asos
Esarfa- H&M
Ochelari- Pepe Jeans
Bratara si inel- Pandora

outfit-smart-casual

bijuterii-pandora

outfit-fashion-tendinte

4 comentarii:

  1. Welcome back!!! Mi-au lipsit outfiturile tale :D Frumoasa vesta de blana si imi place mult penultima poza, cea pe care ai folosit-o si ca preview pe facebook :D Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. oo, bravo, ma bucur ca ai aparut. stylish girl! puppppp

    RăspundețiȘtergere
  3. Very nice blouse and outfit! I am also looking forward for the spring to come.

    http://onemoreitem.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit, asteptam cu nerabdare noutatile :*

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter