Colectia toamna-iarna 2014 H&M (poze)

Ieri s-a lansat noua colectie H&M pentru toamna-iarna 2014. Bineinteles c-am fost prezenta la locul cu pricina pentru a poza absolut toate noutatile si a afla ce si cum se va purta in urmatorul sezon rece.  
Si pentru ca-mi doresc ca cititorii mei sa fie cei mai informati, va prezint in premiera noua colectie H&M!
Voi reveni cu detalii despre ea, momentan, pozele vorbesc de la sine:

colectia-studio-h&m

ce-purtam-la-toamna

colectia-iarna-h&m

fashion-toamna-2014

moda-2014

noua-colectie-2015

ce-se-poarta-la-iarna

cizme-toc-2014

cercei-ieftini-frumosi

accesorii-fashion-iarna-2014

colectie-h&m-2015

accesorii-in-tendinte-2014

ce-se-poarta-in-2014

ce-purtam-la-iarna

tendinte-iarna-2014

trenduri-iarna-2014

noua-colectia-toamna-2014

accesorii-2014

Nu trebuie sa uitam de barbati, caci si ei trebuie sa fie in tendinte! Iata ce le propune H&M:

tendinte-barbati-2014

barbati-fashion-2014

barbati-cool

pantofi-barbati-2014

papion-2015


tendinte-barbati-2015

Piesa mea favorita din toata colectia este acest superb palton bleumarin, lung, grosut, cu revere mari si maneci intoarse. Sigur va fi al meu! 

palton-2015

Pe final, va pupa fotograful! :*

4 comentarii:

  1. Foarte frumos ! Noroc cu tine ca ne informezi despre ultimile aparitii in domeniu ...multumim mult !!

    RăspundețiȘtergere
  2. simt mirosul de toamna, mai ales cu vremea asta. nu am avut timp sa ajung, frumoasa colectia.

    RăspundețiȘtergere
  3. E amuzant faptul ca vremea de afara e in deplina concordanta cu colectia toamna-iarna :D
    E incredibil..ieri am tremurat cand am iesit afara, mai sa dau cafeaua pe mine

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa apara in magazine!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter