Descopera lumea Golden Rose!

Produsele Golden Rose le stiu de mult. Cam de cand ma stiu pe mine. Tin minte ca atunci cand eram micuta, mama avea in portfad o trusa mica, neagra si lucioasa, pe carcasa careia scria Golden Rose cu auriu. Inautru se gaseau multe farduri de pleoape micute si sidefate, in toate culorile curcubeului. Imi amintesc si acum ce fascinata eram de eleganta trusa si cu cata admiratie ma uitam la ea. 
Pe la vreo 13-14 ani m-a machiat prima data cu ea. Aveam serbare la scoala si m-am tinut de capul ei sa ma fardeze, sa ma faca frumoasa. A acceptat intr-un final si m-a machiat discret cu cateva farduri de culoare deschisa. Nu va pot descrie cat de bucuroasa si mandra am fost! 

Au trecut multi ani de atunci, intre timp am crescut si Golden Rose odata cu mine (sau eu odata cu el). Oricum ar fi, putem spune ca suntem cunostinte vechi. Tocmai din acest motiv am acceptat cu bucurie invitatia Georgiei la Workshop-ul Golden Rose de saptamana trecuta. 
Am petrecut o sambata minunata, in compania colegelor bloggerite si a produselor Golden Rose. Am avut ocazia sa testez absolut tot ce am dorit, de la rujurile Velvet Matte, creioanele de ochi Dream Eyes, pana la mult iubitele oje.

golden-rose-romania

Important de stiut despre Golden Rose, e ca sunt produse de compania turceasca Erkul Cosmetics (reprezentata in Romania de Andralex Trade SRL) ce are o experienta de peste 30 de ani in domeniu si exporta in 86 de tari. In prezent, produsele sunt fabricate in UE (Italia, Cehia, Germania), iar acest lucru se vede, mai ales cand vorbim de calitatea produsului. 
Produsele Golden Rose se gasesc online pe cosmania.ro (<-link).

oja-nisipoasa-stralucitoare

velvet-matte-golden-rose

farduri-preturi-bune

farduri-golden-rose-romania

oje-preturi-bune-golden-rose

Dupa cum stiti deja, ojele sunt marea mea slabiciune, asa ca nu-i de mirare ca Ana m-a surprins in timp ce studiam cu atentie cateva nuante. E tare greu sa te hotarasti atunci cand ai la dispozitie atat de multe culori si finish-uri (de la mate la nisipoase)!

oja-lucioasa-resitenta-mata

Cred ca-i lesne de inteles ca dintre toate produsele, ojele sunt preferatele mele! 
Voi folositi produse Golden Rose? Daca da, care-i preferatul vostru?

10 comentarii:

  1. waa, cate bunatati :)
    din pacate nu am mai incercat de mult timp produsele lor, dar m-ar tenta creioanele de ochi:D
    te pup!

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i timpul pierdut! Data viitoare cand dai de vreun stand Golden Rose, arunca un ochi;). Pup!

      Ștergere
  2. Ojele si rujurile sunt preferatele mele de la Golden Rose. Am mai incercat si rimeluri, dar slabiciunile mele sunt ojele si rujurile ;) Frumos workshop, pare sa fi fost distractiv cu atatea produse in jur :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne asemanam atat de mult!
      Da, a fost foarte frumos si distractiv!

      Ștergere
  3. ce pacat c an-am ajuns! ojele intr-adevar sunt superbe! dar si fardurile imi plac mult, de rujurile matte velvet nu mai zic.. te pup si saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi are rau ca n-ai ajuns, de cand astept sa te cunosc! Te pup, la fel! :*

      Ștergere
  4. Este foarte draguta si curioasa in ultima poza! :D
    Mie imi plac suepr mult ojele lor! Sunt cremoase, pigmentate si rezista multicel pe unghiile mele in conditiile in care spal vase cu apa calda, tastez, scriu la tabla si fac dus seara de seara. Nu am avu placerea de a incerca si farduri de la ei, dar nu as zice niciodata nu. Cine stie ce comoara imi scapa printre degete si eu nu aflu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, eram tare concentrata:P.
      Da, sunt foarte misto si ai si de unde alege!
      Farduri nici eu nu incercasem, dar m-au surprins placut!

      Ștergere
  5. Eu as folosi produse golden rose daca nu ar fi atat de greu de gasit. Din punctul meu de vedere nu sunt genul de produse pe care le vinzi online pentru ca nu pot sa-mi iau 3 oje de 4 lei si sa platesc transport pentru asta. Golden Rose ar trebui sa-si extinda reteaua de distributie si atunci chiar ar avea success. Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate, dar nah, paiata online s-a dezvoltat mult si mi se pare de apreciat ca au un site de unde iti poti comanda. Cat despre locatie, gasesc produse la metrou la Unirii (jos, langa MC). Eu de acolo imi iau cand am drum cu metroul.
      Te pup!

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter