Elta MD- UV Clear Broad-Spectrum SPF 46 (review)

Protectia solara nu este un pas optional, este obligatoriu si chiar cel mai important atunci cand vorbim despre ingrijirea pielii. Este recomandat sa nu iesim din casa fara sa aplicam inainte cu 20 de minute o crema cu SPF minimum 15 (eu as recomanda 30) si nu doar in perioada verii, ci pe tot parcursul anului indiferent de anotimp sau culoarea pielii.
E foarte greu sa gasesti SPF-ul potrivit, mai ales cand ai un ten gras! Iarna mai e cum mai e, nu-i chiar asa grav ca-ti luceste tenul, parca nici nu te deranjeaza asa rau. Dar vara...vara-i insuportabil!
crema-protectie-solara-elta-md

Pe Elta MD am descoperit-o anul trecut datorita Adianei si m-a cucerit instant! Am folosit-o pe tot parcursul verii si iata ca acum, la inceput de sezon cald ma reintorc la ea. Anul trecut nu am apucat sa-i face review (desi merita pe deplin) dar anul asta ma revansez. Faptul ca m-am zbatut sa fac rost de ea (se gaseste doar in SUA) spune din start cat de mult o iubesc!

Elta MD UV Clear Broad-Spectrum SPF 46 este destinata tenurilor cu probleme: acnee, rozacee si hiperpigmenatre. Contine 9% zinc oxide si 5% niacinamide. Noncomedogenic, fara ulei, parfum, iritanti sau parabeni.
De ce imi place atat de mult crema asta?
- pentru ca protejeaza atat importiva UVA cat si UVB.
- desi are SPF mare, nu lasa nicio urma alba pe ten. Niciuna!
- se absoarbe imediat fara sa lase tenul uleiuos sau lucios.
- este ideala baza de machiaj.
- nu-i doar un SPF, in acelasi timp aduce beneficii tenului datorita niacinamidelor in concentratie maxima (5% este maximum admis).

Am testat multe creme de-a lungul timpului, dar Elta MD este singura care ofera protectie solara mare fara sa lase vreo urma si care in acelasi timp reuseste sa-mi tina tenul mat. Aceste criterii sunt extrem de importante pentru mine si tocmai de aceea o iubesc atat de mult. Nu o folosesc pe timpul iernii deoarcere nu este suficient de hidrantanta pentru prioada friguroasa. Atunci imi trebuie (chiar si mie) ceva mai emolient. Insa din primavara pana toamna tarziu, atata timp cant temperaturile sunt ridicate, Elta MD imi este cel mai bun prieten.
Asadar, daca aveti tenul gras si sunteti in cautarea unui SPF bun, Elta MD este alegerea perfecta! O gasiti pe ebay, aici, la 40$ cu tot cu transport. Eu am luat-o printr-o cunostinta care poate aduce, daca va doriti, ma puteti contacta.

Pentru ca nu ma pricep la ingrediente, va indrum spre articolul Adianei, care spune mai detaliat de ce Elta MD este alegerea ideala.

Voi ce crema cu SPF folositi? Ati fi tentate sa testati Elta MD?

13 comentarii:

  1. Eu folosesc de cativa ani Kimberly Sayer Ultra Light Moisturizer SPF 30. Inainte am folosite Roche Posay Hydralegere SPF 20 (acum se numeste o idee altfel). Folosesc de 9 ani crema cu SPF, clar e cea mai buna metoda antiageing.
    Ma mai tenteaza Juice Beauty si Suntegrity.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hydralegere am avut si eu, Kimberly nu am incercat, daca tu zici ca o folosesti de cativa ani, deci inseamna ca ti-e bine cu ea.
      Asa e, chiar e cea mai buna metoda anti-aging!

      Ștergere
  2. Wow. Clar mi-ar trebui si mie una. Momentan folosesc una de La Laroche Posay,spf 50 pt tenul meu alb si sensibil. Nu e cine stie ce dar macar imi protejez tenul de factorii UV.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa o incerci, merita! Dar pana atunci, lasa ca-i buna si LP, mai ales ca re spf 50. felicitari pentru alegerea spf-ului mare! :*

      Ștergere
  3. Dificil subiect...si eu am tenul gras asa ca stiu ce spui. In afara de faptul ca tenul luceste e si mai greu de gasit ceva care sa nu-ti provoace probleme. Cred ca o sa fac si eu rost de ea sa o incerc. Eu am SPF50 de la Paula dar nu e absolut deloc matifiant. Incerc sa ma descurc cu ea pentru ca are spf mare si nu-mi creaza probleme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut si eu spf 50 de la Paula si ai dreptate, nu matifiaza deloc din pacate. Asta de la Elta e preferata mea pe timpul verii si ma voi da peste cap mereu sa fac rost de ea:).

      Ștergere
  4. Inca sper sa gasesc ceva pe la noi sau pe Iherb la un pret decent. La cat de repede se consuma, 40 de dolari mi se pare mult pentru o crema de 48ml. Daca iti prieste, bravo. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici cam asa e, nu-i tocmai ieftina. Sunt variante si pe iherb, au tot scris fetele despre ele.

      Ștergere
  5. hei

    As vrea si eu varianta minerala Eltamd UV Physical SPF 41. Crezi ca mai comanzi?
    Sau poate stii un magazin online cu livrari decente care o are.

    emi

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! As dori si eu crema. Ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter