Despre ingrijirea corpului (rutina mea)

Asa cum v-am mai spus si cu alte ocazii, am o piele tare capricioasa, de care trebuie sa am multa grija daca vreau sa arate bine. Primele vergeturi mi-au aparut pe la varsta de 12 ani si s-au incapatanat sa ramana acolo, ba chiar sa se inmulteasca. Ciudata situatie avand in vedere ca n-am pielea uscata si nici oscilatii de greutate n-am avut vreodata. Unul dintre medicii dermatologi pe care i-am consultat de-a lungul timpului mi-a descris pielea ca fiind "de proasta calitate" si cu parere de rau, trebuie sa recunosc ca a avut dreptate. Pentru a evita aparitia unor noi vergeturi, mi-am format o rutina complexa de ingrijire a corpului de la care rar ma abat. 
Rutina de ingrijire pe care urmeaza sa v-o prezint o tin cu rigurozitate de aproape 6 luni. Probabil o voi modifica putin pe timpul verii, dar in toamna cu siguranta voi reveni la ea, caci e singura care a dat rezultate pana acum. Si prin rezultate inteleg nicio vergetura in plus, pielea fina, hidratata si luminoasa.

Gel de dus
Am renuntat la mult iubitul Jason Natural cu aroma de caise, nu pentru ca nu-mi mai place ci pur si simplu am vrut sa testez si altceva. M-am orientat catre B.U. Free Spirit, pe care-l aveam in sertar inca de anul trecut de la December Beauty Bloggers Meeting 2. Ce rost avea sa cumpar un alt tub Jason cand aveam un gel de dus nou in sertar?
B.U. are un miros dulceag, parca aduce a parfum frantuzesc. Imi place! Mai ales ca persista pe piele timp de 2-3 ore de la dus. Nu imi da senzatia de piele care tine, ceea ce-i excelent.
Slabe sanse sa-i raman fidela, insa trebuie sa recunosc faptul ca-l voi folosi cu placere pana la ultima picatura.

BU-gel-de-dus-roz

Manusa Marocana
Da, o folosesc in continuare si n-as renunta pentru nimic in lume la ea! Nu mai am nevoie de bureti si nici de produse speciale pentru exfoliat. O folosesc impreuna cu gelul de dus B.U., la fiecare spalare. Lasa pielea fina si ajuta in combaterea foliculitei.
Va invit sa citit review-ul pentru a afla toate detaliile, aici.
fire-crescute-in-piele-cum-scapi

Alpha Hydrox Silk Wrap 12% AHA
Cu exfoliantul chimic o voi lasa mai moale in cele cateva luni de vara ce urmeaza, insa nu voi renunta niciodata la el. Imi place atat de mult, ca nu am suficiente cuvinte la indemana dar puteti citi review-ul de aici. Momentan il folosesc o seara da, una nu. Deci practic o data la 2 seri si-s extrem de mandra de pielea mea uniforma, fina si luminoasa. 
Important de retinut ca-i interzisa bronzarea atunci cand folositi exfolianti chimici. Si chiar daca nu va duceti la plaja, e musai sa folositi crema cu SPF mare in fiecare zi. Asta-i motivul pentru care voi rari considerabil aplicarile, caci desi nu planuiesc sa ma bronzez, vara nu prea am cum sa ma ascund de razele viclene ale soarelui.
Silk Wrap 12% AHA gasiti pe iherb, aici
Daca sunteti la prima comanda, puteti folosi codul UDO545 pentru o reducere de 10$.

12%-AHA-exfoliant-chimic-iherb

Dove- Purely Pampering Nourishing Lotion
O folosesc in serile in care nu aplic exfoliantul cu 12% AHA, adica o data la 2 seri. Practic rotesc intre ele cele 2 creme: Silk Wrap 12% AHA si pe aceasta de la Dove. Imi place textura light si faptul ca se absoarbe rapid. 
Este o lotiune potrivita pentru toate tipurile de piele, nu lasa reziduuri grase dupa aplicare. Contine lapte de cocos si parfum de iasomie, deci e lesne de intuit sa miroase absolut delicios. E nevoie de putin produs pentru a acoperi o zona mare de piele, deci o voi folosi ceva vreme. 
Sunt placut impresionata! 

dove-crema-de-corp-ieftina

Sephora- Moisturizing Water
Asa cum v-am spus, hidratarea e pe primul loc si nu renunt la ea nici atunci cand sunt pe fuga! Cand nu am timp sa aplic o crema hidratanta dupa dus, folosesc apa hidratanta de la Sephora. Am vorbit despre ea aici.
Se aplica rapid si usor, este extrem de racoroasa si se absoarbe imediat. In 10 minute pielea mea este hidratata iar eu sunt gata sa ies pe usa. O recomand persoanelor active, mereu ocupate si mai ales in perioada calda de vara, atunci cand ne e greu sa suportam crema pe piele.

hidrateaza-pielea-cu-apa

B.U. Free Spirit Deo Spray
V-am spus ca gelul de dus aduce la miros cu parfumul frantuzesc, prin urmare am ales sa incerc si varianta spray. Mirosul este la fel de frumos si persista intreaga zi. Protejeaza impotriva transpiratiei si ce-mi place cel mai mult: nu lasa absolut nicio urma pe haine! Il folosesc si atunci cand merg la sala si face fata cu brio antrenamentului. Cu siguranta veti mai citi pe blog despre el, ca tare mult imi place!

spray-fara-urme

Katy Perry- Killer Queen
La capitolul parfum in momentul de fata troneaza deliciosul Killer Queen semnat Katy Perry. Nu credeam ca va exista vreodata un parfum de vedeta care sa-mi placa atat de mult! V-am vorbit despre el aici.

parfum-de-femeie-oferta

Aceasta este rutina mea completa de ingrijire a corpului. Asa cum am spus mai sus, cel mai probabil o voi modifica putin pe timpul verii, insa cum vine toamna, cum revin la ea asa cum v-am descris-o acum. Nu spun ca-i cea mai buna reteta de ingrijire, spun doar ca-i retata care a dat cele mai bune rezultate la mine.
Ati incercat vreunul dintre porudusele de mai sus?
Cum arata rutina voastra de ingrijire a corpului?

11 comentarii:

  1. Din cate vad ai un stil complex de ingrijire !!! Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Parfumul da, imi place si mie! Deci la tine citisem de AHA, nu mai stiam unde :D Interesanta si apa aia hidratanta de la Sephora ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gelurile de dus de la Dove parca sunt cele mai tari :D

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce termin B.U. urmeaza sa deschid unul de la Dove. Sa vedem daca sunt de acord cu tine:P.

      Ștergere
  4. Dove-ul se afla printre preferintele mele. E super <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Am reusit si eu, intr-un final sa-mi fac o rutina de ingrijire a corpului. Era si cazul dat fiind ca de rutina de ingrijire a tenului o tin cu sfintenie. Eu mi-am schimbat putin rutina acum pentru ca am introdus un autobronzant. Dar in mare se aseamana destul de mult cu a ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, felicitari!
      Asta cu autobronzantul...inca il caut pe cel care sa ma convinga ca merita introdus in rutina. Tu ce folosesti?

      Ștergere
  6. De produsele Herbalife SKIn aveti ceva pareri? Ati folosit?

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter