Sephora Moisturizing water- hidratare la minut!


Nu-mi permit sa las nici macar o seara sa treaca fara sa folosesc un produs de ingijire pe corp. Asta se datoreaza pielii mele de "proasta calitate", care s-a razvratit impotriva mea inca de pe la varsta de 12 ani, cand au aparut primele vergeturi. Motivul aparitiei lor, un mister!
Dupa numeroase vizite de diversi dermatologi, o multime de creme incercate si o gramada de timp pierdut, concluzia a fost ca singurul lucru pe care pot sa-l fac este sa ma port cat mai frumos cu ea (pielea), in speranta ca se va calma si nu va mai produce noi vergeturi. Desi, nici cu cele deja existente nu ma pot impaca total si inca mai traiesc cu speranta ca int-o zi voi gasi tratamentul minune care ma va scapa de ele.

Revenind la rutina mea de ingrijire a corpului (care-i destul de complexa si v-o voi impartasi curand), trebuie sa va prezint cel mai nou produs descoperit: Sephora Moisturizing water.


apa-hidratanta-sephora

Asa cum spune si denumirea este o apa hidratanta pentru corp, de care m-am indragostit iremediabil. Am primit-o la evenimentul Sephora si sincer, la inceput nu m-a atras deloc. Asta pana intr-o seara cand eram foarte grabita si evident, nu aveam timp sa ma cremuiesc ca la carte.
Mi-am amintit apa hidratanta si am zis ca asta-i momentul perfect sa o incerc. Daca face ceva e excelent, daca nu, macar nu-mi consuma timp si stiu ca i-am dat o sansa. Am scos-o din sertar si am pus-o la treaba, iar prima impresie a fost ca miroase divin. Nu pot sa descriu clar mirosul, dar am recunoscut notele florale ademenitoare. M-a dus cu gandul la mist-urile Victoria Secret, care miros absolut delicious.
Se aplica extrem de usor datorita pulverizatorului, deci nu e nevoie sa acorzi mai mult de 2-3 minute. Mai dureaza 2-3 minute pana se usuca. O data uscata, am observat ca pielea e putin uleioasa, insa dupa alte 2-3 minute, uleiul este absorbit si pielea absolut uscata.
Deci tot procedeul dureaza cam 10 minute cu totul.

 hidratare-rapida-corp

Surpriza a venit la cateva ore dupa, cand am realizat ce piele fina aveam. Era ca si cum m-as fi uns cu crema extra-hidratanta.
Am folosit-o si a 2-a si a 10-a oara, si de fiecare data am avut acelasi rezultat: piele fina ca de bebelus. Si mirosul s-a pastrat timp indelungat. Apa asta hidratanta a devenit un must have pentru mine.

Tin sa precizez ca nu este apa termala! Am folosit multe ape termale de-a lungul timpului si nu au nicio legatura. O recomand persoanelor active, prea ocupate pentru a mai pierde timp cu cremuitul de rigoare. De asemenea, va fi o optiune minunata in serile caniculare de vara, cand abia mai suporti hainele pe tine, deci crema nici nu mai intra in discutie.

Se gaseste evident in Sephora, pretul nu-l stiu sigur, dar voi arunca un ochi si revin cu informatii.
V-am trezit curiozitatea nu-i asa? Musai sa o incercati!

14 comentarii:

  1. wow, chiar suna bine! m-ar interesa insa pretul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dat o fuga in Sephora si din pacate inca nu a aparut in magazine.
      Din cate am inteles va aparea in 1-2 saptamani. Voi anunta atunci si pretul:).

      Ștergere
  2. Hai ca m-ai facut tare curioasa cum e! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar m-ai facut curioasa :D mai ales ca sunt lenesa si mai mereu uit sa ma hidratez :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, e solutia ideala pentru tine! Sper sa apara mai repede in magazine:)!

      Ștergere
  4. Ce preț are? Și eu mă confrunt cu aceeași problemă ca tine... Și acum vara, chiar că nu prea mai suporți haine, ce să mai vorbim despre cremuit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu stiu pretul, pentru ca inca nu a aparut in magazine. Eu am primit-o la evenimentul Sephora. Din cate am inteles, in 1-2 saptamani va fi disponibila la vanzare. Voi anunta pretul imediat cum il aflu.

      Ștergere
  5. Am folosit-o doar o data ca m-a usturat groaznic fata de la ea :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuu pe fata! E o folosesc strict pe corp si nu am nicio problema, din contra.

      Ștergere
  6. E foarte interesanta, eram curioasa ce ingrediente are.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat si eu dupa ele, dar nu le-am gasit:P.
      Pe corp insa nu-s foarte pretentioasa, iar varianta asta de hidratare mi se pare foarte utila:).

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter