Propunerea OPI- Unghii neon pentru vara lui 2014!


Culorile vibrante sunt la mare cautare in sezonul cald, indiferent ca vorbim despre haine, machiaj sau lacuri de unghii. OPI stie asta, prin urmare nu ne mira deloc faptul ca acum, la inceput de vara, anunta lansarea a 6 lacuri noi in nuante neon!

oja-opi-ieftina-pret

Noile culori sunt o premiera pentru OPI, dar cu siguranta nu vor fi ultimele. Cele 6 nuante puternice sunt insotite de un base coat (Put a Coat On!) special, alb, care amplifica nuanta culorii, semn ca OPI chiar s-a gandit la o vara incendiara plina de culoare. 

"Aceste 6 nuante, sunt primele nuante neon, full size, lansate de OPI. Cu o cerere cat mai mare de culori puternice, ii spunem bun venit acestei colectii in gama permanenta de culori OPI." spune Suzi Weiss-Fischmann, OPI Co-Fouder & Executive VP.

Lacurile OPI se gasesc in magazinul Topline si saloanele partenere.
Dupa cum stiti, eu am o mare slabiciune pentru oje, iar slabiciunea e cu atat mai mare atunci cand vorbim despre nuante speciale si culori puternice. Asadar, nu as putea alege o nuanta preferata, mi le doresc pe toate! Abia astept sa le gasesc in magazin pentru a putea alege macar 1,2...pentru inceput.
Stiu ca nuantele neon nu-s pe gustul tuturor si deloc usor de purtat, prin urmare sunt curioasa: va place noua colectie? Obisnuiti sa purtati nuante vibrante pe unghii?
Sau mai bine zis, ati purta vreuna dintre cele de mai sus?


7 comentarii:

  1. Arata foarte bine culorile pe care le propun cei de la OPI, imi plac toate :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Unghii neon pentru vara lui 2014! Minunat, merita incercat ! MULTUMIM !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am unghiutele french cu 5 nuante neon, este o provocare pentru vara 2014 :) si arata foarte bine cand ai pielea bronzata.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter