Ghid de cumparaturi - Black Friday 2013

Desi Black Friday se sarbatoreste oficial pe 29 noiembrie, iata ca noi romanii, ne-am gandit sa le-o luam inainte americanilor. Astfel, avem 2 Black Friday: unul care incepe astazi si altul care incepe pe 29 noiembrie. O fi bine, o fi rau...nu stiu, dar hai sa stabilim asta la final, dupa ce facem bilantul!
Am selectat pentru voi, cele mai bune si mai interesante oferte din punctul meu de vedere, pentru primul Black Friday:

Topline demareaza cu ocazia Black Friday oferta  1+1 cadou. Astfel, platiti produsul mai scump iar pe cel mai ieftin il primiti cadou. Nu e de ratat, dati o raita pe la magazinul lor!

topline black friday

Cei de la MakeupShop au reduceri intre 20-70%  la toate produsele pe tot decursul weekend-ului. Aruncati un ochi, sigur gasiti ceva frumos la pret bun!

black friday

The Body Shop ofera 25% reducere la toate produsele, atat in magazin cat si pe site. Atentie, oferta este valabila doar astazi, vineri 22.11.2013.

reducere body shop

Tina R lanseaza din nou oferta "cumperi 3, platesti doar 2". Este valabila atat online, cat si in magazine, dar doar astazi, vineri.

oferta tina r

Mihaela Glavan ne cadoriseste de Black Friday cu reduceri de pana la 70% pe site-ul Sepala.

oferta sepala

Brandul Nissa ofera reduceri de pana la 40% la o multime de produse din colectia noua. Oferta este valabila doar astazi, atat online cat si in magazine.

reduceri nissa

Centrele Silhouette au si ele oferta 1+1 la produsele comercializate, iar daca aveti chef de relaxare in weekend, va puteti achiziona tratamente reduse. Oferta valabila 22 si 23.11.

oferte silhouette

Cam astea sunt ofertele care mi-au atras atentia. Sunt doar site-uri/magazine din Romania pentru ca cele straine (gen Asos, Coastal Scents, Sigma, etc) inca nu si-a anuntat promotiile. E si normal, doar mai e pana pe 29 cand are loc originalul Black Friday. N-am sa ma arunc la multe cumparaturi weekend-ul asta, pentru ca astept sa vad ofertele externe de weekend-ul viitor:P.
Daca mai stiti promotii interesante, nu existati sa le impartasiti cu noi!
Va urez, shopping placut!

8 comentarii:

  1. M-am uitat un pic pe oferte, dar totul se face ca la noi.:D Reduceri de 5-6 lei, nimic extraordinar. Mai astept pana saptamana viitoare . Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu m-am aruncat sa cumpar, astept ofertele de pe site-urile straine:P. Te pup!

      Ștergere
  2. Eu am dat o comanda de carti pe elefant.ro. In rest, nimic nu mi-e necesar(spuse vocea "ratiunii" care a cheltuit toate economiile pe carti; cadourile de Craciun n-o sa se cumpere singure, uf! :D).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam ca elefant.ro are oferte...ia sa ma uit si eu:). Ms de pont:*!

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter