Manusa marocana

Exfolierea (chimica sau mecanica) este un procedeu important in ritualul de ingrijire a pielii si asta o stim cu toatele.  Astazi voi vorbi despre exfolierea mecanica, adica gomajul.
De cand ma stiu, am detestat produsele pentru gomaj corporal. Acele geluri, creme sau lotiuni abrazive care-mi "zgariau" pielea (jur ca asta era senzatia) si ma scoteau din dus rasufland ca un magar ce a tras la jug o zi intreaga (nah, e greu sa te masezi energic din cap pana-n picioare). Era un calvar sa-mi fac gomaj corporal dar in acelasi timp, nu aveam cum sa sar peste acest pas din 2 motive: 1.era benefic pentru piele, iar baba la frumusete rabda, 2. picioarele-mi pline de foliculita si fire crescute in piele cereau o exfoliere sanatoasa cel putin o data pe saptamana.
Am scris despre lupta mea cu foliculita aici si aici. Intre timp am rezolvat problema cu ajutorul epilarii definitive cu IPL (stiti ca am scris despre fiecare sedinta in parte).
tratament foliculita
Totusi, nu foliculita face subiectul de astazi, ci descoperirea care m-a facut sa privesc gomajul cu alti ochi!
Va prezint manusa marocana (sau manusa Kessa)!
Mi-a fost recomandata anul trecut, de catre o tipa care jura ca si-a tratat foliculita cu ea. Nu o cunoasteam pe fata, nici acum nu pot spune ca o cunosc. Am vazut-o la un eveniment, am intrat in vorba si asa am aflat pretioasa informatie. Nu obisnuiesc sa cumpar lucruri/produse recomandate de persoane pe care nu le cunosc, dar eram atat de disperata sa scap de problema incat eram in stare de orice. Daca mi-ar fi spus cineva ca scap de foliculita dandu-ma cu noroi amestecat cu scrum de tigare, cu siguranta as fi incercat "reteta" imediat:)).
Si uite asa, am ajuns acasa si mi-am comanda faimoasa manusa.
A venit, am folosit-o o perioada, apoi am uitat de ea (tipic mie). In urma cu 3 luni, am redescoperit-o intr-un sertar si am zis sa o pun din nou la treaba. De atunci, ne intalnim seara de seara la dusul de rutina:).

Am aruncat toti buretii, loofah si orice alta unealta de spalat corpul si am pastrat doar manusa si gelul de dus. O folosesc la fiecare dus, iar rezultatele sunt excelente:D.

Cum o folosesc: introduc mana in saculet (exact asa arata, ca un saculet), torn 2-3 pompite de gel de dus, frec pana face spuma si incep sa-mi curat corpul cu ea. Masez mai intens zonele problematice, care au nevoie de mai mult gomaj (coate, genunchi, picioare). Senzatia este foarte placuta, nu ma zgarie, nu e un gomaj agresiv. 
La final, o clatesc bine si o las la uscat.

Rezultate: piele fina si lucioasa, crema de corp se absoarbe rapid, fire de par in piele- zero!!

Este cea mai buna descoperire pe care am facut-o in ultimii ani! De cand cu manusa asta, gomajul a devenit o adevarata placere.
Unde mai pui ca-i si economa, nu mai trebuie sa investesc in produse special destinate:).
Manusa costa 14 lei si o puteti comanda de aici.
Daca ati incercat-o, astept parerile voastre! Daca nu, v-o recomand calduros!

16 comentarii:

  1. Au şi turcii aşa ceva,costa 2 lei,adică 1 liră turcească.Ei folosesc la hamam.Am şi eu aşa mănuşă.Se foloseşte pe piele ucată.E super

    RăspundețiȘtergere
  2. Au şi turcii aşa manuşă.Am şi eu e foarte bună,se foloseşte pe piele uscată.O recomand

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-as putea sa o folosesc pe pielea uscata. Am citit ca se poate folosi si asa, dar nu ma incanta ideea:P. La dus ne intelegem cel mai bine.
      Sunt sigura ca exista multe manusi de genul, produse peste tot:).

      Ștergere
  3. Andriusha, informatie pretioasa, mersi.puppp

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mai incercat manusi exfoliante, dar nu cu rezultate spectaculoase. Cred ca o sa iau si eu una :D .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se compara cu nimic din ce ai incercat pana acum, parol!

      Ștergere
  5. m-ai convins...voi face si eu comanda la aceasta minunatie...pentru ca m-am saturat sa ma lupt cu firele de par care refuza sa strapunga pielea si formeaza bubite rosii inestetice si dureroase :( iti multumesc pentru sfat! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa o folosesti cu placere! Nu uita, ca sa ai rezultate bune, foloseste-o in fiecare seara;). Astept pareri! :*

      Ștergere
  6. m-ai convins...voi face si eu comanda de aceasta manusa minune, tocmai pentru ca m-am saturat sa ma lupt cu firele de par ce refuza sa strapunga piele si ce lasa bubite inestetice si dureroase :( iti multumim ca ai impartasit cu noi acest truc! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce tare eeee :X o vreau si eu. Mi se pare super utila.

    Pupici

    shoeper-women.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este! Mai ales dc e folosita constant. Sa o folosesti cu placere! Pup!

      Ștergere
  8. Foarte utila informatia, nu stiam de existenta ei :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte bun articol. Eu folosesc aceasta manusa de ceva timp si sunt foarte multumita. Mi-am cumparat un produs chiar din Maroc de aici: www.nacco.ro

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter