remediul sprancenelor subtiri

Cu toatele ne dorim sprancene bogate si stufoase! Mai ales acum, cand moda le promoveaza si sunt un trend de cateva sezoane incoace. 
Din pacate, prea putine dintre noi se pot lauda cu astfel de podoabe. Si asta nu pentru ca ne-am fi nascut fara sprancene ci pentru ca, in cele mai multe cazuri, le-am pensat excesiv sau am nimerit pe mana cui nu trebuia. Daca aveti peste 20 de ani, cu siguranta si sprancenele voastre au trecut prin multe transformari, pentru ca in trecut nu se accepta sa ai "stuf" deasupra ochilor. Nu era cool.
Eu am avut ghinionul sa pic pe mana unei "profesioniste" care a avut grija sa le subtieze considerabil. De atunci nu si-au mai revenit, cresc, dar cu goluri pe ici, pe colo. E musai sa le conturez pentru a le face sa arate asa cum imi doresc.

Vestea buna pentru noi, cele cu sprancene traumatizate, este ca industria de beauty avanseaza rapid si apar tot felul de produse care pot remedia greselile trecutului.
Un astfel de produs se vrea a fi si Dr. Eyebrow by Elis Teodorescu
Lansarea lui a avut loc sambata, la Eye Fi Cafe din incinta Mall Baneasa. Produsul ne-a fost prezentat de insasi Elis Teodorescu (autoarea cartii Secretul Sprancenelor Perfecte), care ne-a dat toate detaliile si ne-a raspuns tuturor intrebarilor.

cum sa ai sprancene groase

Conform prospectului, Dr. Eyebrow este un produs destinat cresterii in lungime si grosime a sprancenelor. Reface foliculul pilos deja existent, ingroasa firul subtiat si duce conturul sprancenelor spre maximumul genetic posibil.

Mod de utilizare
- Se aplica inainte de culcare la radacina sprancenelor.
- Aplicarea solutiei in cantitati mai mari si mai frecvente decat recomandarea nu va ajuta la cresterea mai eficienta a sprancenelor.
- In cazul incetarii tratamentului, este posibil ca sprancenele sa revina la lungimea si grosimea precedenta tratamentului.
- Daca s-a omis o aplicare, aplicati imediat in seara urmatoare.
- Se va observa o diferenta in marimea sprancenelor la 2 luni dupa inceperea tratamentului.

Recomandari
- A se evita contactul cu ochii.
- A nu se folosi daca persoana este insarcinata, alapteaza sau este in tratament de chemoterapie.
- Daca sunteti sub un tratament oftalmologic, a se folosi numai cu recomandare unui oftalmolog.

dr eyebrow

Nu-i asa ca suna foarte bine?
Am inceput deja sa-l folosesc si abia astept sa vad primele rezultate! Stiti ca va tin la curent cu tot si imi place sa aduc si dovezi atunci cand sustin ceva, asa ca, mi-am pozat sprancenele inainte de inceperea tratamentului si voi reveni cu review si poze peste aproximativ 2 luni (sau cand s-o termina tubuletul). Asa se va putea observa clar cat este de eficient si daca diferentele sunt notabile.
Dr. Eyebrow costa 145 lei si poate fi comandat de aici.

Evenimentul a fost sustinut de: Grand Cinema Baneasa, Eye Bar, Farmaciile Catena, Lush Romania, CityDent, Balaneanu Family Studio, Beautik Parfumerie si Florariile Magnolia.

17 comentarii:

  1. Acum, cu ocazia acestui eveniment am auzit si eu de Elis si de acest produs si pare promitator ceea ce ma face sa-l vreau dar pretul lui deocamdata ma opreste :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna...acum citesc despre acest produs - e prima oara cand ama auzit de el. Acum doua mici probeleme am si eu
    1. cum este posibil ca dupa intreruperea tratamentului sa revina la lungimea si grosimea initiala...pai daca parul a crescut...ce face acum...intra la loc??? Hmmm...ceva e ciudat rau aici
    2. pretul...cam piperat asa ca slabe sanse sa-l incerc in conditiile astea

    Oricum...multumim de impresii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, tocmai s-a lansat, normal ca nu ai auzit pana acum de el:P.
      1- in privinta asta sunt si eu curioasa! Nu inteleg care e treaba, dar il voi folosi si voi observa clar ce si cum se intampla in timpul tratamentului si dupa terminarea lui. Voi pune poze si se va vedea clar.
      2- Da, pretul e maricel...dar daca faca ce spune...merita!

      Ștergere
  3. Mie mi se pare puţin cam mare preţul. Mă regăsesc în toată povestea de la începutul articolului şi am trecut de două ori prin procesul de refacere. În două luni, sincer, sprâncenele se refac de la sine. Condiţia este să nu le mai pensezi deloc, să le laşi în pace. Eventual, poţi folosi ulei de ricin înainte de culcare (eu l-am mai aplicat, însă ocazional). Ar fi fost ceva dacă accelera procesul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu si in cazul meu:(. Stii bine ca le-am lasat si 5 luni sa creasca, iar zonele respective tot fara par erau:(. Acum, astept sa vad rezultate in urma tratamentului asta. Da, pretul e maricel...sper sa si-l merite!

      Ștergere
  4. Mi se pare destul de scump.. Eu mi le-am crescut enorm intr-o vara, doar cu ulei de ricin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parerile sunt impartite in privinta uleiului de ricin. Stiu persoane care jura ca le-a ajutat si pesoane care sustin ca nu a facut nimic...
      Eu recunosc, nu am incercat, dar nu e timpul pierdut:P. Momentan, astept rezultatele acestui tratament!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Si mie imi pare rau!! Lasa ca ajungi data viitoare, la cel pentru gene;). Pup!

      Ștergere
  6. totul pare asa simplu si usor dar pretul e cam maricel acum as vrea sa te rog sincer dupa doua luni sa mi spui si mie ce rezultate ai obtinut .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles!! Stii ca nu mint! Am sa pun poze before/after si se va putea vedea clar daca a avut sau nu efect! ;)

      Ștergere
  7. eu am inceput tratamentul acum doua zile, sa vedem ce iese :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Voi reveni cu pareri peste aproximativ o luna si atunci vom vedea daca isi merita banii;).

      Ștergere
  9. Buna
    Nu am mai vazut commenturi sau review-uri legate de produs de ceva timp, doar multe-multe articole de la lansare. Pana la urma ati mai incercat? Care sunt parerile?

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter