Sampon uscat Lush

De-a lungul timpului am folosit mai multe tipuri de sampon uscat si ma declar o mare fana! Este cel mai bun prieten al parului atunci cand esti pe fuga si vrei ca acesta sa arate bine. Tuturor ni se intampla uneori (unora chiar foarte des) sa fim anuntati ca trebuie sa ajungem in locul X cu viteza luminii. Te uiti in oglinda si realizezi ca parul si-a pierdut stralucirea si volumul, iar timpul nu-ti permite sa il speli, usuci, coafezi ca la carte. 
Acestea sunt momentele (destul de dese in cazul meu) in care apelam la utilul sampon uscat. Am folosit mult timp varianta spray si mi-a placut, era foarte practic, isi facea treaba. Totusi am vrut sa incerc si altceva!
M-am orientat catre Lush- No Drought, dupa ce am citit o gramada de review-uri pozitive (primul a fost al Andreei) si am urmarit o multime de clip-uri pe Youtube. 

sampon lush

Il folosesc din luna august (fix 3 luni) si va spun sincer ca-s indragostita iremediabil de acest produs!
Desi este sub forma de pulbere si la inceput mi s-a parut incomod de folosit, cu timpul m-am obisnuit si am descoperit metoda perfecta pentru mine. Pun putin produs in palma, frec palmele intre ele si apoi masez usor scalpul. Repet procedura de 2-3 ori, pentru a acoperi toata suprafata scalpului. Va recomand sa-l aplicati in baie, sau deasupra unei suprafete usor de curatat, pentru ca uneori mai cade produs pe jos. Nu mult, nu va gaditi ca veti albi covorul, dar e bine sa fim prevazatori. Asta este metoda pe care o folosesc eu, este rapida si am cele mai bune rezultate cu ea.
Un alt motiv pentru care in final am ajuns sa ma bucur ca este pulbere: se consuma foarte greu. Dupa 3 luni de utilizare, n-am consumat nici macar un sfert din el. In ritmul asta il voi folosi si peste 2 ani:).

sampon uscat

Dupa ce ati aplicat produsul pe tot scalpul, incepeti sa periati parul pentru a-l distribui uniform si a nu ramane cu urme albe. Parul capata volum, luciu si prospetime in doar 10 minute. Fata de alte sampoane uscate, in cazul lui Lush rezultatele se mentin chiar si a 2-a zi:).
Are miros de citrice (imi place de mor) care rezista timp indelungat, deci parul arata si miroase ca proaspat spalat.
Costa 49 lei. Un pret mic pentru un produs bun de care te vei bucura mult, mult timp. Nu-i asa ca suna bine?
Il puteti cumpara de pe site-ul Lush.

Daca l-ati incercat, sunt curioasa sa aflu parerea voastra!

12 comentarii:

  1. Pare foarte misto din ce spui tu, iar pretul e chiar mic. Nu stiu de ce, dar ma asteptam sa sara lejer de 100 de lei :))). Ms pentru pont :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e misto si avand in vedere pretul, merita incercat:)! Te pup!

      Ștergere
  2. Mie nu mi-a placut deloc. Am aruncat mai mult de jumatate din el! :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu l-am incercat, eu prefer sa ma spal la doua zile daca ar fi dupa mine m-as spala zilnic dar coafatul ma incurca...:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma spal o data la 3 zile, dar parul meu se ingrasa repede si cum sunt mereu pe fuga, Lush e de mare ajutor:)!

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter