CASTIGATOARE GIVEAWAY

Ok,incep sincer sa ma consider parte din clubul "inapoiatilor",si cu siguranta sunt printre primii 10, ba nu,sunt chiar in capul listei,siigur:(!!! De 1 ora am aflat care este gastigatoarea giveaway-ului meu,si tot de 1 ora incoace ma chinui sa incadrez casutza aceea pacatoasa in postarea mea...credeti-ma,aceasta actiune poate provoca nervi si dureri de cap cum nu v-ati inchipuit vreodata! Daca punem la socoteala si cuvintele neortodoxe ce mi-au iesit pe gura,unul dupa altul (nu credeam ca stiu sa injur atat de mult:P), faptul ca mi-am tot adresat intrebari retorice de genul :" De ce oare nu m-am dus la cursul ala cre...n de calculatoare?", si faptul ca spre final a vut loc o "expozie nervoasa" de nici Mura nu a mai stat langa mine...concluzia e clara si universal valabila: Daca nu stati bine cu nervii,si mai sunteti si o persoana impulsiva...NU RATATI CURSURILE DE CALCULATOARE:)).

Cum tehnologic sunt total depasita, nu am alta varianta decat sa anunt castigatoarea acestui giveaway...si sa ma calmez:P.Va multumesc din suflet pt participare in numar atat de mare( 67 participante),nu m-am asteptat nicio secunda ca giveaway-ul meu va fi atat de interesant pt voi,si asta nu poate decat sa ma bucure:).
In pacatoasa casutza de pe random.org,care nu a vrut sub nicio forma sa apara si aici (daca cineva imi poate explica data viitoare cum se face as fi recunoscatoare), a aparut numarul: 55.

Felicitari A.M.S. ,astept mail de la tine in maxim 48 de ore cu datele de contact pt a putea trimite premiul:D.
Va multumesc inca o data pt participare,si va astept si la urmatorul giveaway,ce va veni f curand:).

5 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter