SEPHORA -DAILY BRUSH CLEANER

Nu am sa incep postarea prin a va spune cat de importanta este curatarea pensulei,a ustensilei de care te folosesti in ritualul tau de infrumusetare, stiti f bine asta, s-a vorbit pe acest subiect de "n" ori pana acum. Si oricum,recunosc cu rusine,ca eu nu sunt un exemplu de urmat la aceasta categorie:(. Nu stiu cum fac alte fete,cum procedeaza ele de au timp dupa ce-si termina machiajul sa si curete ustensilele!! Eu una imi spal pensulele o data la saptamana, maxim o saptamana jumatate...asta este realitatea,nu am de ce sa mint,nu le curat zilnic!!!

Nu pentru ca nu as vrea,ci pentru ca dupa ce termin machiajul, nu stiu cum sa ies mai repede pe usa:)),caci ori sunt in intarziere (chestie pe care o urasc),ori din cauza caldurii din casa simt cum incep sa transpir,ori,ori,ori...iar seara numai la asta nu-mi sta mintea. Concluzia e clara: abea am timp sa termin tot ce e de facut inainte de a iesi pe usa,de unde sa mai gasesc timp si pentru a curata toate pensulele folosite??

Prin urmare,dupa cum am spus deja,le spal la o saptamana(aprox) cu sampon de bebe Nivea...si din cand in cand folosesc Cleaner-ul de la Sephora:).
Sunt f incantata de el,are formula anti-bacteriana,curata f bine.Recipientul are 60 ml,insa este suficient,la fiecare pensula aplic cate 2-3 puff-uri si este de ajuns,are un miros placut,nu necesita clatire (the best part:P) siiii un pret ff bun: aprox 30 lei:).
Raportul calitate-pret este excelent,cu siguranta n-am sa ma despart de el muuuulta vreme de acum incolo, siii cine stie,poate cu ajutorul lui am sa ajung si eu la performanta de a-mi curata pensulele zilnic (chiar mi-as dori,desii sincer,este imposibil in cazul meu):P.
Voi cum faceti? Le curatati zilnic? Daca da, cum (naiba) reusiti?:))

LATER EDIT:datorita filmuletului de la Otilia, mi-am amintit sa specific ca nu folosesc pensule pt fond de ten sau concealer,m-am obisnuit sa le aplic cu degetele;)

4 comentarii:

  1. Am urmarit de curand asta, legat de curatare: http://www.youtube.com/watch?v=QZyX3fCEZzo

    RăspundețiȘtergere
  2. Otilia,ms frumos ca te-ai gandit sa ma ajuti,e f instructiv filmuletul:).Stiam despre sapunul pt vase si uleiul de masline,insa in cazul meu samponul de bebe e mai practic,iar Cleaner-ul de la Sephora cu atat mai mult!Problema mea in curatarea pensulelor este lipsa timpului( uneori poate si a chefului:P),si ma intrebat dc exista solutii rapide,metode de a-mi curata pensula in cateva secunde:). Insa filmuletul tau este intredevar f folositor:).te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place unghiuta verde :)) ... e oja dintr-aia crackle sau e sticker? anyway, looks cute :)

    vara nu prea ma machiez, iar la machiajele simple pe care le port nu am nevoie de multe pensulici... dar la modul general, recunosc ca nici eu nu curat pensulele imediat dupa ce le folosesc :P

    RăspundețiȘtergere
  4. hehe,ms Allie:-*,unghiutza verde este compusa din: oja verde Flormar si oja neagra "crapacioasa" de la Alessandro( am setul Royal Crush,nu i-am facut review caci sunt destule:P)! Ai dreptate,machiajele de vara sunt f "sarace" in ustensile,ceea ce ma bucura enorm...si ma mai bucur ca nu sun singura "uituca":P. pup

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter