DEZAMAGIRE - HERBOSOPHY CREAM SOAP


Nu stiu daca este "corect" sau nu,insa mie nu-mi lipseste niciodata,din baie, sapunul destinat curatarii tenului. Indiferent cate produse de curatare as avea si de cate feluri ar fi,sapunul pentru mine este sfant!! Nu il folosesc zilnic,de obicei folosesc un gel,insa in perioadele in care tenul este mai gras si mai "prost dispus",si parca nimic nu il curata eficient,apelez la artileria grea: sapunul!!

Am scris intr-o postare mai demult,cat de incantata eram de sapunul A-Derma de la Ducray,si il recomand in continuare,este foarte bun! Numai ca A-Derma s-a terminat,iar eu ca orice fata "inspirata",m-am gandit ca nu ar fi rau sa incerc si altceva. M-am oprit asupra brand-ului Herbosophy,deoarece am avut ocazia sa incerc demachiantul lor si mi-a placut mult,prin urmare m-am gandit ca ce poate fi mai potrivit pt tenul meu decat un sapun aproape natural?...
Herbosophy-Cream soap, contine ceai verde si glicerina, si promite ca "reda echilibrul,sanatatea si frumusetea naturala.Toate produsele sunt create dupa formule riguroase,utilizandu-se extracte din plante si incrediente naturale.Contine particule exfoliante foarte fine care ajuta la inlaturarea celulelor moarte si curata delicat pielea.Extractul de frunze de ceai calmeaza si are efect hidratant".

Pai cum sa nu-l cumperi cand citesti atatea lucruri frumoase??
Sa ne lamurim: Acest sapun NU exfoliaza pielea.Are intradevar cateva particule in compozitie,insa ff putine pentru a face o exfoliere,fie ea si minima. Deci este un sapun pentru simpla curatare a tenului,care insa am ajuns sa-l folosesc pentru spalarea mainilor,nu a fetei.
De ce? Pentru ca usuca foarte rauuuu:(. Imediat dupa clatire simt cum parca mi se crapa fata! Acest lucru este de neconceput pentru un sapun destinat curatarii tenului (curios insa ca pe ambalaj nu scrie daca este destinat tenului sau pt corp si nici tipului de piele,insa doamna de la farmacie m-a asigurat ca este foarte bun pentru ten),este mult prea dur,cel putin pentru tenul meu( nu credeam ca ma sa zic vreodata asta:P),prin urmare dupa doar 3 utilizari am renuntat la el.

Are 100 g,valabilitate 12 luni,si costa 4 lei...un pret f avantajos daca si-ar fi facut treaba.Nu-l recomand,din contra,va sfatuiesc sa stati departe de el...Astazi mi-am cumparat altul,de la o firma f laudata,am sa revin cu pareri(sper pozitive) intr-o postare viitoare!

6 comentarii:

  1. dupa acea crema de la ducray ce crema foloseai ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa sapunul de la Ducray daca era seara foloseam Effaclar Duo,daca era p timp de zi,am folosit cu succes Ivadermaseb iar acum folosesc Metrocream ambele de la Ivatherm:).Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Uff..si eu sunt in cautarea sapunului perfect.Am aceeasi problema cu tenul gras, si parca nimic nu ma ajuta ca un sapun.Luna trecuta am folosit ceva pe baza de plante de la un plafar, dar dupa o saptamana era prea uscata pielea si incepea sa faca niste cojite.Asa ca l-am aruncat.Acum folosesc Dove.Parca e mai acceptabil, dar tot nu ma multumeste.Sa ne anunti cand descoperi ceva bun!
    Pupici :*:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana Mari incearca A-Derma de la Ducray,cu acest sapun eu m-am inteles f bine,am facut si un review in trecut,cauta la eticheta "face" trebuie sa gasesti:).Ti-l recomand!! In prezent folosesc altul,incas nu mi-am format o parere,dar indata ce o voi avea,siiigur o voi impartasi cu voi! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. din pacate pentru curatarea tenului nu prea e bun sapunul... nu stiu ce farmacista o fi fost aia care te-a asigurat ca e bun..in plus cel de la herbosophy chiar daca zice ca ar contine cateva ingrediente naturale,desi daca te uiti la ingrediente...te cam dezumfli.. contine si comedogeni..pentru un ten gras se recomanda gelul de curatare care nu usuca tenul deoarece in momentul in care se usuca pe suprafata, sub piele celulele sebacee incep si secreta si mai mult sebum! asa ca nu ai rezolvat nimic..ba chiar ai stricat..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tin sa te contrazic: poate sa[unul bunicii nu este prea bun pt curatarea tenului...sapunurile din noua generatie au aceleasi incrediente ca si gelurile de curatare. De ce nu este bun? Pt ca e solid?? Pai pana si Clinique are sapun solid pt curatarea tenului si este firma f cunoscuta si f apreciata.
      Da,incredientele nu sunt cele mai indicate,probabil era (nu-l mai folosec de muuult) si comedogen...dar ce gelurile nu pot fi comedogene??
      Review-ul meu nu a fost deloc pozitiv,ba din contra,sapunul a fost incadrat la "dezamagiri"...dar ma rog...poate nu am fost eu destul de clara...

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter