TODAY I LOVE....




Blugul,cel mai purtat material al tuturor vremurilor (zic eu,si nu cred ca ma insel),care ofera nenumarate posibilitati de purtare,potrivit atat pentru zi cat si pentru seara...cine nu iubeste blugul?:P. Eu una siiigur il iubesc:D. Insa azi,mai mult ca oricand,"datorita" vremii capricioase de afara,a ploilor,iubesc geaca de blugi:). In ultimile 2 zile am purtat-o neincetat: cu rochie lunga,cu pantalonii rosii pe care-i ador,cu fusta lunga de voal proaspat achizitionata,cu pantaloni scurti,etc,etc,etc. Pot spune ca zilele astea am redescoperit aceasta piese vestimentara si am realizat ce investitie buna am facut cand am cumparat-o:D. Daca inca nu aveti o geaca de blugi,va sfatuiesc sa va cumparati de urgenta una:D, nu numai ca o puteti purta in diferite moduri si combinatii,dar va fi nemuritoare caci blugul se va purta mereu!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter