TARG PT BLOGARITZE....INTERESATE??






In primul rand vreau sa va multumesc ca participati in numar atat de mare la giveaway,sincer nu ma asteptam:) si probabil numarul va creste pana miercuri cand il voi incheia! Acest lucru nu poate decat sa ma bucure si sa ma faca sa ma gandesc deja la urmatorul giveaway bineinteles muult mai interesant:).




In al 2-lea rand,ieri am avut o idee revelatoare si acesta este si motivul postarii,caci vreau sa va cer parerea:)!!! Nu am facut un secret din faptul ca sunt o iubitoare de vintage,ca-mi plac bijuteriile ce au patina timpului,insa in aceeasi masura prefer si hainele cu eticheta:)). As fi dorit sa organizez un targ vintage,insa "vintage" limiteaza f mult posibilitatea de participare,iar eu vreau sa fie diversitate,sa nu plece nimeni cu mana goala:D.Prin urmare, m-am gandit ca as putea organiza in luna iulie un Targ al blogaritzelor,dar mi se pare corect sa va intreb inainte daca v-ar interesa un asemenea eveniment:).




Ce inseamna targ al blogaritzelor?? Inseamna ca esti binevenit atata timp cat ai ceva de vanzare: Hainute vintage sau noi,sau chiar facute de tine...bijuterii hand-made sau vechi,sau care le-ai cumparat pt tine si nu-ti mai plac,palarii,incaltari,genti, chiar si farduri...orice produs interesant pt noi femeile,pe care in mod normal il vindeti pe blog.




Concluzia: poate participa oricine are suficiente produse de expus (sa nu vina cu 3 umerase,sau 2 perechi de cercei,mai ales ca va exista o taxa modica), si doreste sa participe:). Locatia? Arenele Romane (stiu, au mai fost organizate targuri vintage acolo,nu exista nicio legatura,plus ca acesta ,repet,nu este exclusiv vintage).




Ce spuneti,ati fi interesate?? Cum vi se pare ideea?


PS: cred ca va trebuie si autorizatie,nu sunt sigura( artistilor hand-made nu le trebuie din cate stiu)...mie sigur imi trebuie,insa am sa ma interesez la sursa sigura,in cazul in care se va materializa ideea sa fim legali:).

8 comentarii:

  1. mi se pare super ideea ♥
    pacat ca nu sunt si eu prin bucuresti, ca sigur as trece si eu pe la targ :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa reusesc sa pun bazele targului...am sa va tin la curent...eeee,poate reusesti sa ajungi:).Mi-ar placea sa te cunosc,esti una din cititoarele mele vechi:D. te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna
    Si mie mi-ar placea sa particip insa stau ff departe :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu cred ca as veni... in calitate de cumparator :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Te-as astepta cu mare drag:), sper sa se realizeze:D te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. ooooooooo,doar atat?:P...e chiar departe:(

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter