I WISH...



M-am gandit ca incepand de astazi,pe langa obisnuitele postari,poze ,pareri,si video, sa scriu si despre ceea ce-mi doresc. Am vazut pe cateva bloguri aceasta rubrica (nu,nu copiez,doar m-am inspirat:P...plus ca voi scrie doar despre dorintele in prag de a fi realizate) si mi-a placut ideea,sa impartasesc cu voi,cei ce-mi cititi parerile si gandurile, mai nou si dorintele:).Repet: am sa scriu doar dorintele importante si imediat realizabile (altfel as scrie in fiecare zi cum imi doresc nu stiu ce tampenii,caci da,eu imi doresc multe,prea multe si marunte:)) ),si ma pot bucura impreuna cu voi de realizarea ei...sau cine stie,poate dorinta mea devine si dorinta ta,sau a ta...si ne-o realizam impreuna:).

Prin urmare cred ca ati ghicit deja care este prima dorinta (din aceasta rubrica),fiind aceste perechi de pantofi/sandale.
Daaa,mi le doresc pe toate (spre disperarea portofelului meu)...insa nu stiu cate sanse am sa le prind disponibile mai mult timp,iar pe toate o data nu le pot comanda,caci bani nu prea "este":P. Totusi,sper ca in 2 saptamani sa fiu fericita posesoare a macar unei perechi din cele 3:D.
Ce spuneti? Care va place mai mult? Eu nu pot alege,imi plac toate prea mult...dar poate ma ajutati voi:)

11 comentarii:

  1. Ahhh ce frumoase sunt:X:X A doua pereche e incantatoare:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana Maria picioarele sunt intradevar superbe,dar astea nu vin la comanda,din pacate:)). Momentan ma multumesc cu incaltarile:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea mie imi plac toate,si vreau marti sa dau comanda macar pt 1 din ele,si nu ma pot hotara:(

    RăspundețiȘtergere
  4. A treia:)) M-am uitat mai bine la ele:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Ultimele sunt preferatele mele!

    Pup XOXO

    RăspundețiȘtergere
  6. Sense le comand de pe www.urbanog.com prinr-un amic( eu nu am card,si nici nu am dc sa-mi bat capul),nu-l cunosc personal,insa imi comand de 2 ani de la el si e f serios.Si ca pret sunt ok,o pereche duce pe la 170 lei...cu tot cu ce-i ramane lui;),iar calitatea f bune:). pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Ultimele doua perechi imi plac la nebunie! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Da,dar ultima pereche nu mai exista nr meu...de fapt nu maiexista niciun nr mic:((. Am sa ma orientez la celelalte 2...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu imi doresc o pereche spectaculoasa de pantofi portocalii, cu toc, care sa se asorteze la rochia de mireasa. Inca nu i-am gasit niciunde.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter