Dezamagire: Sephora - Instant Moisture Mask

Aceasta postare imi propusesem sa o fac saptamana trecuta,insa, m-am hotarat sa mai acord o sansa acestei masti...prin urmare am tot amanat inevitabilul,caci parerea mea nu s-a schimbat nici dupa a 2-a folosire:(. Probabil ati recunoscut deja produsul: faimosul si miraculosul "shaker" de la Sephora,ce contine 4 pliculete cu pulbere(1 pe saptamana),se adauga apa pana la semnul de pe borcan,apoi se adauga pliculetul...se agita bine pana cand compozitia prinde consistenta, iar in final se aplica pe fata,decolteu si maini. Toate bune si frumoase,metoda inovatoare,mi-a atras atentia,prin urmare am dat fuga la magazin si l-am cumparat!
Minunatul Shaker promite ca lasa tenul hidratat,stralucitor,inlaturand chiar si urmele de oboseala.Este testat dermatologic,perfect si pentru tenul sensibil,fara parabeni,contine incredientul HydroSenn+ care este ultra hidratant.

Ok,am expliat cum se foloseste,si ce promite ca face...dar ce zic eu,ce am vazut eu?? Pai eu nu am vazut nimic (si nu,nu din cauza hipermetropiei mele:P) ci din cauza ca,in cazul meu,nu a avut niciun efect:(. Am tot citit review-uri despre acesta masca,cele mai multe erau pozitive,fetele erau in extaz,insa,se pare ca acestui produs ii se aplica regula "ceea ce pentru mine e bun,pentru tine poate fi fatal"! Nu stiu de ce,dar dupa ce am inlaturat masca,am simtit din start cum tenul "ma tine" (senzatie destul de rara in cazul meu), nu am vazut nicio imbunatatire,tenul nu arata mai odihnit,nu era nici mai fin,nici nu stalucea,nici macar un mic,minuscul glow nu avea...nimic,nimic, nici la 10 minute dupa clatire,nici la 3 ore,nici a 2-a zi...si aceeasi poveste s-a repetat si a 2-a oara cand am incercat-o:((!

Poate sunt eu ciudata,poate tenul meu este prea pretentios,nu stiu...insa aceasta a fost experienta mea cu aceasta masca,pe care nu numai ca nu o voi recumpara, nici nu ma voi mai obosii sa folosesc ultimele 2 pliculete!Eu in general am avut numai experiente placute cu produsele Sephora,recunosc ca nu ma asteptam sa fiu atat de dezamagita. Sau poate am avut eu asteptari prea mari....
Hmmmm,nici nu mai conteaza,concluzia este clara,spun un mare NU acestui produs!!!
P.S.: Totusi nu-mi pare rau ca l-am cumparat, pretul a fost ok (36 lei),iar borcanasul este f dragut si practic:D!

8 comentarii:

  1. Poti sa te consideri norocasa..se putea si mai rau :)).Eu mi-am luat un set de 4 masti,tot de la sephora,nu am dat mult 17 lei insa m-am iritat foarte mult de la ele

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de ce,dar pe mine nu m-a tentat pana acum desi am trecut de cateva ori pe langa acest produs.Deci n-am pierdut nimic :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe mine m-a atras pretul, mi se parea putin atunci cand am vazut-o dar n-am cumparat-o( Si era prima data cand intram intr-un Sephora, la mine in oras nu exista asa ceva :( ) Eu am tenul uscat, mai ales in perioada asta, dar aplic o masca cu capsuni si isi revine instant. Adevarata chestia aia cu, ce mie mi se potriveste, tie poate sa-ti fie fatal! Acum nu stiu daca o sa o achizitionez si eu cand mai plec din localitate si o sa dau de vreun Sephora...Nu mi-ar placea sa-mi lase tenul tern :D Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Magazinul Fara Nume - OMFG!OMFG!! (:p nu m-am putut abtine,sunt fan Mo:))),acum sa revenim,nu e de ras...e de plans,Doamne Fereste,sper sa nu mai trecit vreodata prin asa ceva!! Probabil ai un ten ff sensibil,sau ai avut ghinion:(! te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Sweet Crazy- daca ma intrebi pe mine: Felicitari,ca nu ai fost tentata:)!

    RăspundețiȘtergere
  6. Lav- nu costa multa,dar pui banuii pe care i-ai da pe aceasta masca degeaba...mai pui cativa peste si iti iei ceva cu adevarat bun,potrivit tenului tau,care sa prezinte rezultate:). E criza,nu aruncam cu banii pe ferestra;),te pup. Incearca si masca cu iaurt,am scris pe blog despre ea:)

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm, daca spui ca nu face nimic masca asta... sigur nu mi-o iau prea curand ... macar borcanasul arata fain, ii gasesti alta intrebuintare :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Allie borcanasul e f misto,sigur ii voi gasi o intrebuintare:). te puup

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter