CATEI DE RASA ABANDONATI

Se pare ca nici cainii de rasa nu-i mai satisfac pe romani,care pana nu de mult,nu vroiau sa "posede" decat aceste specii,refuzand cu indignare un maidanez sau metis. Si nu orice rasa,ci una cat mai "in trend" evident, si daca se poate si pe gratis atunci este excelent!!! Si daca refuzul de a avea un maidanez il putem cumva intelege (eu una nu pot,dar sa zicem ca ne-am chinuii si am gasi o doza de intelegere in strafundurile mintii noastre),nu pot concepe cum ajung pe strada cainii de rasa,care mai mult ca sigur au fost cumparati benevol,din dorinta de a avea un patruped si pentru care sigur s-au platit bani frumosi. Daca tot nu il mai vrei,nu il mai poti intretine, incearca sa-i gasesti o alta familie,fiind de rasa are mari sanse...iar daca nu,macar la un adapost,nu-l abandona pe strada!!!

Sunt f revoltata,suparata,indignata, cand vad cat de imaturi si lipsiti de responsabilitate suntem,cand realizez cu tristete in ce lume traiesc:(.
Am ales sa postez aceasta poza caci dintre toate mi se pare cea mai graitoare,imi dau lacrimile numai uitandu-ma la ea...cum acest catel,ciobanesc german,o rasa f apreciata,mandra,inteligenta si scumpa,sta lipit de perete,resemnat,cu capul in jos si urechile pe spate,neavand curajul nici macar sa priveasca in jurul lui,ca si cum ii este rusine de starea in care se afla!!!

Rusine,compasiune,mila,sentimente pe care ar trebuii sa le avem...insa lipsesc cu desavarsire!!!
Daca mai exista oameni carora le pasa,si carora nu le este greu sa posteze si ei la randul lor,in speranta ca acesti catei isi vor gasi stapani...
Povestea lor o gasiti aici si aici !!

7 comentarii:

  1. Buna,
    nu pot sa mai spun nimic...
    Am postat pozele si linkul pe blog,poate se gaseste cineva cu suflet.
    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult:) si eu sper la fel...

    RăspundețiȘtergere
  3. N-ai pt ce.I-as fi adoptat chiar eu,insa nu-i pot tine unde locuiesc...

    Si: La multi ani!Frumoasa varsta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ms frumos:)
    ps: am primit coletul( fusta si rochita) il ridic azi...comanda ti-am dat-o de pe alt mail,dar sa stii ca eu sunt:). Si deja am mai pus ochii pe cateva hainutze:D
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu placere,Deea,oricand!
    Mi-am dat seama,dupa ultima conversatie;)
    Sa te bucuri de ele,multumesc si eu!
    Te astept oricand.
    Succes in toate!

    RăspundețiȘtergere
  6. buna ma numesc FLORY SI NU AM INTELES BINE VREI SALE GASESTI STAPINI LA AMANDOI CATELUSI SAU DAR LA LUP EU DE O SAPTAMANA AM INEBUNIT STAU PE CALCULATOR POATE POATE IMI GASESC CATELUSU FATA MEA ARE 5 ANI SI SA IMBOLNAVIT DE PLANS DUPA EL NU STIU UNDE SA-L CAUT TE ROG SA-MI RASPUNZI DACA POTI SA DAI FREUN CATEL

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Flori,cateii nu sunt ai mei,nu ii dau eu spre adoptie...insa daca vrei sa adopti un catel pt fiica ta,iti recomand sa intri pe urmatoarele bloguri,unde vei gasi o gramada de catei gata a fi adoptati :
    -http://adoptieanimale.blogspot.com/
    -http://blanosi.blogspot.com/
    -http://www.orasulanimalelor.ro/

    Nu iti trebuie decat rabdare sa vizualizezi toti cateii,si sa alegi unul daca il vrei cu adevarat:). Sper sa-i gasesti fiicei tale catelul perfect. Tine-ma la curent,te pup

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter