FLORMAR CONCEALER


Nu am facut niciodata un secret din faptul ca sunt dependenta de concealer,atat pentru cearcanele pronuntate ( de care nu scap orice as face) ,cat si pentru semnele,petele ramase in urma razboaielor purtate cu acneea:(. Sunt vesnic in cautarea produsului miraculos,care dupa o simpla aplicare sa-mi stearga pur si simplu orice urma de pe ten...stiu,visez...insa a visa e gratis,speranta moare ultima,bla,bla..you know the rest;)

Nu am gasit fantana tineretii,nici anticearcanul minune,insa am gasit produsele Flormar:). Nu,nu le-am gasit acum,le stiu de ceva vreme (ojele sunt preferatele mele),dar abea acum am decis sa acord o sansa produselor cosmetice fabricate de aceasta firma. Si recunosc ca am facut asta in urma unor posturi ff interesante citite pe bloguri.
Am ales acest concealer cu o mare indoiala,nu ma asteptam la nimic notabil,din contra,eram mai mult ca sigura ca va "imbatranii" in sertarul meu,alaturi de alte produse.

Insa surprize,surprize!!! Acest produs marca Flormar,cu un ambalaj foarte "boring",cumparat la pretul de doar 19 lei...chiar isi face treaba!!!!!
Este solid,insa odata aplicat parca se "topeste", se intinde ff bine si usor,asemeni unuia lichid.Are acoperire mare,nu e nevoie de mult produs pentru a-mi face cearcanele (aproape) sa dispara,nu se strange in pliurile ochiului (eu am problema asta mai ales la cele lichid),pentru pete este divin,il aplic pe zona afectata tamponand usor cu degetele inainte de aplicarea fdt,iar rezultatul este un ten uniform. Are un miros placut ( imi aminteste de rujul bunicii),un design practic,5,3 g,iar pretul este mai mult decat avantajos:).
Nuanta este medium beige,perfecta pentru mine.

Nu este produsul minune de care vorbeam mai sus,insa se apropie f mult,iar pana voi gasi acel produs mult dorit, am sa continui sa folosesc anticearcanul Flormar,ba chiar il recomand!!
Voi ce alte produse Flormar imi recomandati?

9 comentarii:

  1. Eu am un corector minune de la Mac,arata ca un luciu de buze,e cu penita atasata de capac, care se baga si se scoatedin sticluta(stiu ca nu e prea igienic,dar nu le poate avea pe toate).E foarte bun,acopera petele lasate de cosuri si rezista pe fata mult si bine.
    Cu ce tratament ai rezolvat problema acneei?Si eu ma lupt cu ea de cativa ani,si numai nu reusesc sa scap...

    RăspundețiȘtergere
  2. buna :)

    si eu sunt in cautarea corectorului perfect :)) din ce ai scris tu despre acesta de la flormar, cred ca merita sa-l incerc si eu...

    de la flormar am mai ajut oja (ca majoritatea fetelor), solutia pentru cuticule si topcoat-ul (care mi se pare chiar foarte bun, sunt la a 2-a sticluta deja).

    ma tenteaza sa incerc si un blush de la ei, dar mi-e teama sa nu fie la fel de puternic colorat ca fardurile de ochi pe care le au :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Irene e f interesant corectorul tau,trebuie sa-l testez:). Cat despre produsele care m-au ajutat sa scap de cosuri...am scris posturi despre unele din ele...restul urmeaza sa scriu.Dar in primul rand iti recomand Effaclar Duo,is my favorite,sigur te va ajuta f mult,mastile cu argila,lapte si miere...sau zeama de lamaie,in functie de nevoie( am sa fac un post despre asta)...Uleiul de catina (si despre el urmeaza sa scriu,este f bun regenerant) si bineinteles masca cu iaurt despre care am scris de curand:).Aaa si ma spal pe fata cu sapunul de la Ducary care imi place f mult,gasesti post pe blog. Toate astea m-au ajutat pe mine,si continua sa ma ajute caci se mai gasesc "impostori" care se incapataneaza sa apara:P.
    Sper sa-ti fie de folos informatia,sa te ajute sa scapi de problema,si am sa scriu cat de curand restul posturile care te intereseaza.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Allie mie imi place f mult acest corector,isi face treaba f bine,sper aa-ti placa si tie la fel de mult:).Solutie pt cuticule? au asa ceva??? Hmmmmm,tre sa ispectez mai atent standul:P
    Cat despre blush-uri,mi-au atras atentia si mie,nuantele sunt f frumoase,si cred ca merita incercat:)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. iti recomand gloss-urile si blush-ul(am si eu spre vanzare, nu mi se potriveste nuanta, insa textura e remarcabila)

    RăspundețiȘtergere
  6. ms acaju,blush-urile chiar imi fac cu ochiul de ceva vreme:)...am sa trag un ochi pe blogul tau;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu folosesc pentru machiajul ochilor numai fardurile lor mate care sunt extraordinar de pigmentate si rezistente. Creion penru sprancene in nuanta ideala pentru mine numai la ei am gasit! De asemenea, rujuri mate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Exista din cate stiu produsul miraculos pe care il vrei si care iti uniformizeaza tenul si nu numai... poate ai auzit de BB Cream

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu l-am folosit pana acum pe cel de la Nyx care este asa si asa iar acum il folosesc pe asta de la flormar care ma multumeste pe deplin:D
    te astept si pe blogul meu http://yarina26yarina.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter