In love with METROCREME

Ok girls,se pare ca blogger nu are de gand sa-si revina prea curand,prin urmare ne descurcam cum putem.Am tot asteptat ca lucrurile sa revina la normal,sa ma autentific si SA RAMAN logata,sa pot raspunde comentariilor voastre,insa se pare ca remedierea intarzie sa apara:(. O fi vina mea,recunosc ca eu si laptopul nu suntem cei mai buni prieteni,dar pe cuvant ca nu am facut nimic!! Sper ca intr-o buna zi treaba sa revina la normal,pana atunci voi continua postarile si voi gasi o metoda sa raspund comentariilor,trust me;).

Revenind la subiect,azi am sa vorbesc despre o "noua dragoste" ce sa infiripat intre mine si crema Metrocreme de la Ivatherm:). Cele care imi urmariti blogul probabil stiti ca am participat la Campania Ivatherm,unde am ales crema Ivadermaseb,de care am fost f incantata.Insa acum 2 saptamani s-a terminat!De ce nu am ales sa recumpar aceasta crema? Dintr-un singur si unic motiv: lipsa SPF:( !!

Prin urmare am asaltat farmacia,am luat fiecare raft la control,am citit,cantarit,comparat,intrebat pana mi-a venit rau:P...si intr-un final am ales tot o crema Ivatherm,si anume Metrocreme.
Aceasta promite "tratarea rosetei cutanate si a inflamatiei fetei.Este indicata in tratamentul topic al modificarilor caracteristice din rozacee (eritem persistent,papule,pustule).
Proprietati: Metronidazol 0,75% actioneaza asupra papulelor si pustulelor si reduce eritemul (roseata), Filtrele Solare asigura protectie solara atat impotriva radiatiilor UVA cat si UVB, Ceaiul verde,prin continutul in polifenoli are proprietati antioxidative,antiinflamatoare si antialergice. Alfabisabolol compus natural cu puternic efect antiinflamator si antibacterian,Apa termala Herculane atenueaza iritatia,catifeleaza pielea prin proprietatile ei calmante si antiiritante,pielea devine imediat supla,fina si elastica.
Mod de folosire: Se aplica de 2 ori pe zi pe zonele afectate."

Am vorbit si in alte postari despre problemele tenului meu,unele s-au rezolvat in urma diferitelor creme/tratamente folosite,despre care am si scris...altele se incapataneaza sa revina,sau chiar sa nu plece vreodata! Prin urmare roseata si cosurile sub piele (f dureroase) nu-mi sunt straine:(.
De aceea am ales Metrocreme,pt ca trateaza exact aceste probleme persistente,si credeti-ma,chiar se vad rezultate:).
Se intinde f usor,patrunde repede in piele,are o culoare aurie,iar dupa ce o aplici da un glow f frumos si discret tenului, si are SPF 15:).
O folosesc doar 1 data pe zi, dimineata,cu toate ca este recomandat de 2 ori,dar seara ma asteapta alte "surioare" de-ale ei, si sunt f multumita. Este excelenta baza de machiaj,si trebuie sa repet: da o stralucire suuperba tenului:). Petele si roseata s-au atenuat vizibil,tenul meu arata din nou bine!
Singurul inconvenient este gramajul mic,are doar 30 ml(nu cred ca ma va tine mai mult de 1 luna,folosita 1 data pe zi)...insa acesta este compensat de pretul imbatabil: 37,60 lei:).
Sunt f fericita,mi-am gasit "prietena" pt vara aceasta,cel putin,si o recomand cu caldura in caz ca si noi sunteti in cautare de noi "prietene" ale tenului vostru:).Merita incercata!!

3 comentarii:

  1. Si eu am cativa ani buni (mai bine de 15) de cand ma confrunt cu cosurile (de toate natiile). Pana recent, le-am lasat in plata lpr, orice faceam, inrautateam situatia. Dar, acum o luna, parca am intrat din nou la pubertate, arat de parca sunt atinsa de urzica pe fata, piept, umeri si spate...inamici mici si rosii. M-am dus la dermato si, printre altele, mi-a scris o reteta, un preparat cu Metrocreme, eritromicina, ichtiol, un tip de unguent, nu imi amintesc denumirea si, par sa se calmeze nenorocitii astia mititei. Sper sa fie de lunga durata treaba. Recomand si sapunul de la Sebamed-Clear Fata, Doamne, e genial, lasa fata super curata, nu imi apar alte cosuri si miroase foarte fin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Și pentru mine a avut un efect bunicel crema asta, și chiar dacă e mica și ma dau de 2 ori pe zi a ținut 3 luni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Crema aceasta este un miracol.Am avut dermatita ,era ceva ca si o infectie a pielii iar porii imi erau dilatati.Parca dintr-o data devenise groaznic tenul meu.Cand aplicam aceasta crema parca imi scotea toxinele din piele asa ca o transpiratie si mi-a inchis porii .nu mai zic ca imi calma roseata si tenul este mai elastic parca intinerit cu cativa ani in timp ce acum o luna parca imbatranisem 10 ani asa arata tenul meu.M-am indragostit si eu de crema aceasta si de uleiul de arbore de ceai .Deci in concluzie minunile exista!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter