Romanii si ale lor obiceiuri proaste

Am tot amanat sa scriu acest post,in speranta ca persoana in cauza isi va onora promisiunea,insa nu a fost asa,drept urmare ma obliga sa fac publica nerusinarea si nesimtirea ei!


Dar pentru a intelege f bine cum stau lucurile si pentru a stii de cine sa va feriti,am sa povestesc intamplarea pas cu pas: Totul a inceput cu o geanta,care mi-a atras atentia in navigarile mele de pe un blog pe altul. Acea geanta se gasea postata pe blogul HAINE PARIZIENE ,mi-a placut atat de mult incat am dat imediat mail catre detinatoarea blogului pentru a mi-o comanda.Acest lucru se intampla pe data de 24 februarie (2011,evident). Mi s-a raspuns f prompt,si la obiect spunandu-mi ca geanta va fi comandata numai daca depun un avans de 30 lei pe numele ei, IULIA ,iar produsul va ajunge in "14-20 de zile aproximativ"

Am depus avansul in contul domnisoarei Iulia,i-am dat si mail cum ca avansul a fost depus,si a inceput asteptarea....



Pe data de 17 martie i-am dat primul mail,in care o intrebam daca a venit sau nu geanta,domnisoara raspunzandu-mi ca intarzie putin.La 25 martie ,dupa 1 luna, i-am dat un al 2-lea mail...la care mi s-a raspuns ca toate produsele au intarzieri,geanta va ajunge sigur,doar ca mai greu.

Am mai asteptat pana pe data de 2 aprilie cand i-am trimis mail ca imi vreau avansul inapoi,m-am saturat de asteptat...ea imi spune ca geanta va veni siiiigur,ar trebuii sa mai astept putin,insa putin.Ok,si de data asta m-am gandit ca "mult a fost putin a mai ramas,cat mai poate dura?"!

Insa a tot durat,pana pe 17 aprilie cand satula de atatea luni de asteptare,si indignata de ce se intampla i-am dat inca un mail,in care ii spuneam ferm ca-mi vreau banutii inapoi si cu asta-basta!!!Nu mai eram dispusa sa astept nici macar o zi,mai ales ca-mi cumparasem deja un model asemanator de geanta.Domnisoara cu pricina imi raspunde ca-mi va pune banii pe card,insa ce credeti???? NU S-A INTAMPLAT !!!



Ultimul mail l-am dat pe 26 aprilie cand am realizat stupefiata ca nici atunci nu imi intrasera banutii pe card:(. Bineinteles mi-a promis ca-i va pune cu prima ocazie,dar dupa cum sigur ati ghicit...nu am primit nici macar 1 leu inapoi.



Nu este vorba de suma,nu este o suma mare....dar este vorba de gest.Eu,cumparatorul,am incredere in tine (nu am de ales,altfel nu dai comanda) si iti trimit avans,iar tu ,vanzatorul,iti bati joc de clientii tai!!Nu numai ca nu le trimiti produsele nici dupa 2 luni de asteptare,dar nici macar banii nu-i dai inapoi.

Pentru bani va trebui sa mai astept probabil inca 2 luni:)),pana ce domnisoara isi va aduce aminte (asta daca a invatat vreodata) de ceea ce inseamna sa fi corect,om de cuvant,si sa-ti faci treaba cu seriozitate, nu in bataie de joc!

Dragele mele,aveti grija cu acesta individa,ganditi-va de 10 ori inainte de a comanda ceva de pe blogul ei...pe langa faptul ca e posibil sa nu primiti produsul,s-ar putea sa ramaneti si fara bani!

Sper ca doar eu am fost ghinionista....



11 comentarii:

  1. foarte bine ai facut ca ai publicat. Urat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms Miuri,nu este urat,este f urat mai ales cand esti implicat:(.
    Am uitat sa specific in postare,ca mail-urile le-am trimis de pe o alta adresa a mea,pe care o folosesc in mod constant.Prin urmare,individa nu stie ca sunt posesoare de blog,poate daca stia se gandea de 2 ori inainte sa-mi dea "teapa"...acum faptul este consumat!

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca ai facut aceasta postare ...si eu mai salivam din cand in cand atunci cand aruncam un ochi pe acel blog..dar mereu mi s-a parut ceva suspect treaba asta cu plata in avans in general...acum m-am lamurit :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ce oameni neseriosi :(( ... chiar daca nu-i vorba de o suma mare, cu 30 de la tine si 30 de la altii isi plateste facturile don'soara... acuma cand o s-o caute lumea pe google o sa vada ca-i pe lista neagra ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum chiar am bucur ca am scris despre asta,am avut destule indoieli,nu stiam daca e bine sau nu,daca va folosi cuiva sa nu...acum realizez ca trebuia sa o scriu mai devreme.multumesc fetele,va pup

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur ca ai luat atitudine si ai postat experienta ta pe blog, iti multumim

    RăspundețiȘtergere
  7. HBO
    Buna Draga mea

    Sunt Andra posesoarea blocului Haine pariziene am văzut postul tau si vreau sa lamurim situația pt k nu imi place deloc ce scrii.In primul rând vreau sa sti k eu returneze sumele luate avans si te rog sa imi spui sau sa imi dai mail ca tu nu ți-ai recuperat banii poate este o greșeală a mea dar chiar nu fac gesturi urate.Vreau sa sti k avansul este garantie ca se onoreaza comenzile deoarece nu toată lumea este corecta primim sute de comenzi dar nu le ridica de la posta si atunci pe lângă faptul k plătim taxele ramanem si cu produsele,si nu ne permitem.Alta problema este k produsele aduse de la asiatici vin si după 6 luni după ce noi le plătim deoarece stokurile lăsa de dorit am postat si pe blog aceste probleme sa știe clientul când comanda.
    Deci vreau sa ne lamurim si sa stergi acest post prin care mie imi faci rău si lucrurile nu sunt asa.Vreau sa îți spun k publicarea datelor si numelor este ilegală fără acordul persoanei sau titularului,orice nelamurire se poate rezolva prin organele competente.
    Astept mailul tau sa lamurim situația

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dupa scris se vede ca esti serioasa si profesionista..... adevarul doare, dar noroc ca mai sunt si oameni corecti care sa-l spuna,asa ca Dee ;)

      Ștergere
  8. Cum s-a rezolvat pana la urma sau nu s-a rezolvat....am facut si eu o comanda acum o luna si nimic asa ca vreau sa stiu la ce sa ma astept.Mersi

    RăspundețiȘtergere
  9. S-a rezolva,intr-un final domnisoara mi-a trimis banutii inapoi.Eu nu voi mai comanda vreodata de la acolo, sper tu sa ai mai mult noroc decat mine:)!

    RăspundețiȘtergere
  10. Le-am scris si eu anul trecut ca voiam un produs scumput dn SUA. Mi-au trimis mail cu pretul la care m l-ar aduce. Mi s-a oarut mult, am zis sa mai rumeg. Ma hotarasc dupa cateva zile sa comand, dar il comand dn SUA direct, pt ca cei de acolo m-au oferit o reducere de 15%, un super shipping si ieseam mult mai avantajos. Intru in aceeasi seara pe blogul lor si sa vezi minune: vindeau acum public produsul respectiv cu aprox. 100 ron mai ieftin decat suma comunicata mie. Si-au cerut scuze cand le-am trimis un mail de dulce pt gest si pt ca na- au uitat sa imi scuteasca si mie suma asta, insa nu mi-a mai venit sa intru de atunci pe bogul lor.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter