I LIKE E.L.F.

Cand am auzit prima data despre ELF m-am uitat crucis! Cum adica produse cosmetice din UK. la preturi mici? Sa fim seriosi!! Am privit si mai crucis cand le-am accesat site-ul,si am vazut preturile. Eram sigura ca produsele sunt de o calitate cel putin indoielnica,fake-uri,si ca nu are rost sa-mi pierd timpul. Dar cum romanul este curios din fire (si bine face),am cautat pareri si am gasit review-uri f interesante. Ce-o fi o fi,mi-am spus, hai sa comand sa vad despre ce e vorba:).
Si uite asa,am ajuns la a 5-a comanda(cred),am mare parte din produsele lor...de unele sunt multumita,de altele nu...si asta face subiectul meu de astazi: produsele ELF preferate,pe care le recomand cu caldura:).

Pe primul loc se gaseste PUDRA BRONZANTA - nuantele Luminance si Sun Kissed. Luminance este o pudra f fina si deschisa la culoare,ce da un glow discret,eu o folosesc pe post de iluminator. Sun Kissed este un brun deschis (chiar nu stiu sa descriu culoarea),eu o folosesc in loc de blush,si sunt f incantata,da o culoare naturala pometilor si ii scoate in evidenta intr-un mod subtil. Love it:D.




Imi place f mult si PENSULA PENTRU FATA,pe mine una nu m-a dezamagit nicio clipa,am citit si pareri contra,insa poate eu ma numar printre norocoasele ce au primit una "de calitate".Nu ii cad perii,nu isi schimba forma dupa spalare,isi face treaba ff bine,o folosesc pentru aplicat pudra:).




PUDRA MATIFIANTA TRANSLUCIDA este si ea printre preferatele mele,nu ne despartim deloc de vreo 2 luni incoace:P.Textura fina,aplicare usoara,design cute,machiajul se fixeaza bine,matifierea tine pana la 5 ore in cazul meu,avand in vedere si pretul, sunt f multumita.







SHIMMER EYELINER PENCIL,nuanta Grassy Green,un verde frumos,putin sclipitor (f putin),insa mie imi place,se aplica usor,rezista...un mare plus pt capacul/ascutitoare,este f bun:).








Cam acestea sunt produsele ELF preferate,descoperite momentan...eu pe acestea le recomand,insa astept sa-mi recomandati si voi altele ce merita incercate:).






3 comentarii:

  1. eu tot sunt curioasa in privinta produselor acestea,dar nu am comandat niciodata.mersi pentru review.have a nice week-end!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am incercat nimic de la ELF pana acum, dar am citit multe review-uri pozitive

    ♥Mika

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetele eu va recomand sa incercati...unele din ele sunt chiar bune:). Eu sunt f multumita de produsele despre care am scris mai sus! va pup

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter