Romanii si ale lor obiceiuri proaste part 2-a

Cat tupeu pot avea unii!!! Am citit consternata un comentariu scris de catre domnisoara de care m-am plans in postarea cu acelasi nume scrisa pe data de 4 mai. Pentru cele care nu stiti despre ce este vorba dati click aici .

Acum ca v-ati pus la curent cu toata povestea,si probabil ati citit si comentariul domnisoarei, trebuie sa stiti ca este f supara pt publicitatea negativa adusa de postul meu, ma roaga (mai mult ordona) sa sterg postul:)). Uite aici tupeuuu...Imi impune sa sterg postul motivand faptul ca ea mi-a trimis banutii. Intradeavar,duduia mi-a trimis banii pe data de 9 MAI !!!!

Pai bine tu draga mea,de pe 24 februarie cand ti-am dat comanda....pana pe 9 mai...oare cate luni sunt? Stii sa calculezi? Lasa ca te ajut eu: scadem cele 3 saptamani cat mi-ai zis ca dureaza transportul,scadem inca o luna cat am lasat eu de la mine si am acceptat sa astept...insa de pe 17 aprilie cand ti-am dat mail ca vreau banii inapoi....pana pe 9 mai...oare cate saptamani sunt??
Dupa cum spui si tu "avansul este o garantie" pai ok,eu ti-am dat garantia ca vreau geanta...tu nu mi-ai dat nicio garantie ca mi-o trimiti,si dupa cum sa si intamplat,nu am primit nimic...si asa cum eu ti-am trimis avansul in 2 zile....asa trebuia sa faci si tu,nu dupa 3 saptamani!!!!

Domnisoara mai si ameninta cu "organele competente" (saraca nu stie unde lucrez eu:P) daca nu-i sterg numele si implicit postarea. Ii voi sterge numele,nu ma deranjeaza,nu avem nevoie de nume atata timp cat stim blogul.
Prin urmare,domnisoara Iulia, dvs ati fost neserioasa,neprofesionista....eu in calitate de client am dreptul sa-mi spun parerea,mai ales ca mi-o spun pe blogul PERSONAL. Daca nu vreti publicitatea negativa,invatati sa va faceti treaba,si onorati comenzile. Nu voi sterge postarea,ba uite ca am mai facut una...nu vreau sa acopar neseriozitatea,fetele,viitoarele cliente au dreptul sa stie cu cine au de-a face.

In concluzie va multumesc ca intr-un final mi-ati trimis banii,insa asta nu va absolva de vina si nici nu va transforma intr-o persoana de cuvant.
Eu,in calitate de client,nu am fost multumita de "serviciile" dvs,si cu asta am lamurit totul!

2 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter