30 mai- premiera Maleficent. Pana atunci, va prezint transformarea mea!

Pentru ca anul acesta se implinesc 55 de ani de la lansarea filmului de animatie marca Walt Disney Frumoasa din Padurea Adormita (1959), acum, e timpul sa aflam povestea dn spatele povestii. Mult asteptatul film Maleficent va avea premiera pe 30 mai si ne va dezvalui adevarul despre cel mai emblematic personaj negativ de basm.
Asadar, mai este doar o saptamana pana la marea premiera a celui mai mediatizat film, ce o are in prim plan pe frumoasa Angelina Jolie.
 
Si pentru ca-s o blogger-ita norocoasa, am avut sansa sa port un look Maleficent, realizat de un make-up artist Mac.
Faimosul brand de cosmetice nu a fost ales intamplator! Probabil stiti ca odata cu filmul se va lansa si o colectie de produse de make-up Maleficent. Si desi aceasta colectie nu va fi disponibila la noi in tara, iata ca putem obtine acelasi look folosind produsele din gama permanenta Mac.

Iata-ma transpusa in pielea lui Maleficent:

maleficent-movie

maleficent-makeup
 
mac-maleficent-collection

Cu aceasta ocazie, am realizat ce mult iti poate influenta un machiaj starea de spirit. M-am simtit rea, invincibila....o adevarata Maleficent! Cat de mult m-am apropiat de faimosul personaj, decideti voi!
 
machiaj-personaj

Make-up artist- Burtescu Sorana
Ten:
Baza Skin Base
Fond de ten Studio Fix NC 25
Pudra Mineralize
Blush- Margin, Soft&Gentle
Ochi-
Primer Black Ground
Farduri: Carbon, Swiss, Chocolate, Gold Wine si Pigment Naked
Buze: Ruby Woo, Viva Glam si Brick

24 de comentarii:

  1. Foarte frumos.....da ce-i drept cu acest look, arati rea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. WooW!!!
    Felicitari...totul arata atat de bine!<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba esti! Iti sta asa de bine, cel mai bine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaiii, nu-mi mai spune asta! O sa incep sa umblu cu coarne pe strada:)). Te pup!

      Ștergere
  4. Haha, 2 cornite, lookul asta e preferatul meu. Te prinde foarte bine :D.

    RăspundețiȘtergere
  5. uhhh..ce rea esti...:)) super look!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm ce bine iti cu coditele alea! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte dragut, imi place machiajul acesta gen bad girl!

    RăspundețiȘtergere
  8. arati minunat si te prinde foarte bine, rea-o:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ohoo ce look malefic! Ti-ai ales si haine pe masura iar coafura si atitudinea nu se lasa mai prejos.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter