Digital Divas Awards - votati Dee's Boudoir!

bogger-digital-divas

Ieri am avut parte de o mare surpriza! Am primit un mail in care eram anuntata ca sunt nominalizata in cadrul Digital Divas la sectiunea Intel People's Choice Awards.
Am ramas cu gura cascata de uimire! Nu ma asteptam sa fiu votata si tin sa multumesc din suflet celor care au facut-o! 
Evenimentul Digital Divas Awards este la a 3-a editie si va avea lor pe 3 iunie la Palarul Ghica. Organizat de Evensys si Avon Cosmetics, Digital Divas doreste sa aduca in prim plan blogosfera de beauty si fashion din Romania. In cadrul lui se premiaza bloggeri la diferite categorii, printre care si cea la care am fost eu nominalizata.
Nu am participat pana acum la acest eveniment, dar anul asta cu siguranta nu il voi rata. Se anunta a fi foarte interesant, nu doar datorita premiilor, ci si datorita speakeri-lor din cadrul conferintei: Loredana Groza, Maurice Munteanu, Radu F Constantinescu, Andreea Badala si multi altii.

Asadar, daca va place Dee's Boudoir si considerati sa merita sa castige, ma puteti vota pana la 27 mai, accesand acest link:  http://www.expremio.com/digitaldivas/

Dee's Boudoir a crescut datorita voua si pentru asta va multumesc! Niciodata nu mi-a trecut prin cap ca as putea sa primesc un premiu pentru el! Acum, ca am fost nominalizata, trebuie sa recunosc ca-i tare frumos sa-ti fie recunoscute munca si efortul. Si ma bucur extrem de mult ca-i vorba de premiul publicului, pentru ca eu stiu ca fara voi nu as fi ajuns niciodata in acest punct! 
Sper sa ma sustineti si sa ma votati! Multumesc!

12 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter