S-a dat startul reducerilor de vara!

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu ma bucur tare atunci cand cumpar un lucru care se afla la reducere. Chiar si daca reducerea-i foarte mica. Ma simt mandra ca nu am platit pretul intreg si mi se pare ca am facut o super afacere. Parca-l port cu mai mult drag si ma bucur mai mult de el. Si mi se pare normal sa fie asa, reducerile ne ajuta sa nu ne golim atat de repede cardurile sau buzunarele.
Acum, la inceput de vara, magazinele si site-urile online au dat startul primelor reduceri din sezon. Haideti sa descoperim impreuna care sunt cele mai bune oferte:

reduceri-colectia-de-vara

H&M ne surpinde placut la inceput de vara! In perioada 15-25 mai ne ofera reducere de 30% la produsele selectionate din colectia de sezon. 

reduceri-genti-pantofi-leonardo

Doar in acest weekend (16-18 mai) putem achizitiona articole reduse cu 25% din magazinele Leonardo

produse-la-reducere-ivatherm

Ivatherm ne ofera:
- 30% reducere la toate produsele gamei IVAPUR (piele grasa cu tendinta acneica) si IVADERMASEB (piele seboreica)
- 25% reducere la produsele pentru piele sensibila, cuperozica
- 30% la protectia solara rezistenta la apa
Si multe alte reduceri si oferte! 
Pentru a le afla pe toate, accesati site-ul Ivatherm (<-link)

produse-cosmetice-la-oferta

Elf Romania (<-link) ne oferta 25% reducere la toate produsele pana pe 18 mai.

reduceri-site-anglia

Iar daca preferati shopping-ul de pe site-urile din afara, pe Dorothy Perkins gasiti reducere de 25% la o multime de articole. Folositi codul DPFW25 la checkout.

Si bineinteles, nu puteam uita de Asos (<-link), care ofera 25% reducere la unele brand-uri de incaltaminte si accesorii.

Acestea sunt ofertele pe care le-am descoperit si care mi-au atras atentia. Daca am ratat vreo una, lasati comentariu si impartasiti-o cu noi! 
Va doresc shooping placut si sa prindeti reduceri cat mai mari!

12 comentarii:

  1. Minunat......chiar nu stiam de toate aceste reduceri ! Multumim !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce fain! de unde stii despre hm? pt ca eu sunt pe site nonstop dar n-am vazut nimic:P oricum multumim de anunt:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Reduceri foarte mari sunt si pe Meli Melo .
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  4. Reducerile cele mai tentante mi se par cele de pe Asos :D

    te pup

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de reduceri tentante.Pup

    Gya

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt surprinsa: Leonardo mai exista? Am vazut ca si-au inchis si magazinul din AFI.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter