Alege natural - Moroccan Natural


M-am bucurat tare mult cand am primit invitatia Longeviv de a participa la lansarea noii game Moroccan Natural, in primul rand pentru ca-s produse 100% naturale pe baza de ulei de argan si argila Rhassoul, iar de-a lungul timpului am avut experiente bune cu acest gen de produse, in al 2-lea rand datorita temei cu influente arabe.
In copilarie, bunica mea imi citea mereu basme arabe. Nu cred ca exista copil care sa-si doreasca cu mai multa ardoare ca mine sa mearga la culcare. Imi amintesc si acum franturi din acele basme. Vizualizez si acum palatele imense ale sultanilor, condurii femecati si printesele cu parul lung si ochi migdalati.

cosmetice-naturale-argila-organic

Evenimentul a avut loc la Atelier Sonia Trifan, locatie care s-a potrivit de minune cu tema aleasa, atat datorita ambientului cat si a rochiilor ce ne-au fost prezentate. Da, a avut loc o prezentare a noii colectii de rochii seducatoare intitulata Dubai Nights.

Maroccan Natural ne propune sa ne ingrijim natural cu produse cosmetice naturale, organice si certificate. Produsele sunt destinate ingrijirii pielii si parului, fiind potrivite pentru femei, barbati si copii. Gama este foarte diversificata, aceasta continand de la uleuri naturale de argan pana la masti cu argila, sapunuri organice si bureti Konjac.
Gama pentru barbati se numeste Manatude si contine ulei pentru barbierit, sapunuri (care  pot fi folosite pe corp, fata si par) si alte produse special destinate.

rochii-dubai-sexy-ocazie

Evenimentul a fost un succes si cu aceasta ocazie tin sa-i multumesc Annei pentru invitatie! Mi-a facut placere sa descopar aceste produse intr-o ambianta atat de intima si familiara.
Produsele Maroccan Natural (inclusiv mult laudatii bureti Konjac) le gasiti pe site-ul Longeviv (<-link) care este unic distribuitor in Romania.


13 comentarii:

  1. Eu am început să folosesc produsele, uleiul îmi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut o gramada de marci interesante pe site. Ma bucur sa vad ca din ce in ce mai multe site-uri locale aduc produse care pana acum erau disponibile doar pe iherb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, incepem sa prezentam interes si asta nu poate decat sa ma bucure:)!

      Ștergere
  3. Buna ziua!

    Noi, Asociatia Parinti pentru Copii, credem ca un text scris de dumneavostra pt 1 iunie sub titlul ” Scrisoare catre mine, copilul “, ar putea imbunatati viata multor copii din Romania. Regasirea emotiei copilariei retraita de fiecare dintre noi prin lectura textelor scrise de dumneavostra alaturi de alte personalitati din Romania la care am apelat, ar putea fi cheia unei noi abordari, atat la nivel personal, cat si institutional, a problemelor reale cu care copiii din societatea moderna se confrunta.

    Ceea ce va rugam este sa acceptati provocarea si sa ne trimiteti pe adresa de e-mail : scrisoricatreminecopilul@gmail.com un text semnat de dumneavostra cu tema ” Scrisoare catre mine, copilul “

    Textul dumneavastra, alaturi de alte texte scrise de nume respectabile din Romania, precum si de voluntari mai putin cunoscuti, dar la fel de dornici sa participe la cauza noastra, va fi publicat in revistele de nisa cu care vom colabora, pe blogurile colaboratorilor nostri care trateaza teme similare, iar, la final, vor face obiectul unui volum ce va fi publicat, pe baza unei colaborari cu una din editurile de profil, sub titlul ” Scrisori catre mine, copilul ” .

    Va multumim pentru amabilitatea cu care ne acordati atentie , asteptam in timp util textul dumneavostra cu tema ” Scrisoare catre mine, copilul ” pe adresa de e-mail :scrisoricatreminecopilul@gmail.com

    Cu stima, Asociatia Parinti Pentru Copii

    https://scrisoricatreminecopilul.wordpress.com

    La acest proiect pot participa atat persoanele invitate, cat si alte persoane care vor sa ni se alature fara o invitatie speciala in acest sens, dar care cred ca au puterea de a accepta provocarea de a scrie sincer catre cel care a fost odata, copilul.

    Pe masura ce vom primi textele dumneavoastra pe adresa de e-mail:scrisoricatreminecopilul@gmail.com, odata cu publicarea in revistele si blogurile de specialitate vom adauga pe acest blog o parte din textele ce vor sta la baza volumului:” Scrisori catre mine, copilul “

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo de povestile arabe, bunicamea avea pe perete, in camera in care dormeam eu, o carpeta din aceea cu "rapirea din serai". Si in fiecare seara o puneam sa imi povesteasca cate ceva din ce s-a intamplat acolo...de ce a furat-o, daca la fata ii placea de el..etc. Ce vremuri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaiii ce frumos!
      Sper ca buni a ta mai traieste si iti mai poate povesti din cand in cand. A mea traieste si abia astept sa-i fac o vizita si sa-i amintesc de basmele copilariei mele:).

      Ștergere
  5. Am mai auzit de ele, dar inca nu le-am incercat :)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter