Intimissimi in Romania

Sunt sigura ca toate ati trait macar o data acel sentiment de euforie ciudata aparut in urma descoperirii unui magazin/brand la care nu indrazneati nici sa visati. Am experimentat (si nu pentru prima oara) acest sentiment ieri, cand am pasit in magazinul Intimissimi din incinta Mall Promenada.
Va jur, habar n-aveam ca la noi exista acest brand! Auzisem de el de la diverse cunostinte, stiam ca produsele Intimissimi sunt foarte frumoase si de calitate, dar in acelasi timp aveam certitudinea ca nu voi avea prea curand ocazia sa descopar produsele lor. Iata ca m-am inselat si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut magazinul si sigla mare IntimissimiAm citit de 3 ori pentru a fi sigura ca am inteles bine si nu am vedenii.
Am pasit cu pasi timizi , intrebandu-ma daca-i aievea. Da, era! De acum ma pot delecta cu lenjerii superbe, la preturi foarte bune!
Iar daca unele dintre voi poate stiati deja de existenta brand-ului, sunt sigura ca prea putine ati aflat de campania pe care o au in desfasurare:
Intimissimi ne propune sa ne reciclam hainele.

oferta-intimissimi-lenjerie

Cum?
Vino cu hainele uzate (indiferent de marca) la Intimissimi si lasa-le in containerele special amenajate. In schimbul lor vei primi cate un voucher pe care-l poti folosi la achizitionare de lenjerie noua marca Intimissimi.
Pentru fiecare articol adus, vei primi un voucher in valoare de:
Sutien - 13,50 lei
Bluza (camasa corp, tricou, camasa, pulover,etc) barbati sau femei - 9 lei
Pijama barbati sau femei - 9 lei
Chilot, slip, boxer barbati sau femei - 4,5 lei


Voucherele se pot cumula, in sensul ca daca ai mai multe vouchere identice sau de valori diferite, le poti insuma pentru a le utiliza la o singura achizitie. Totusi reducerea obtinuta prin folosirea unui singur voucher sau a mai multor vouchere, nu poate depasi 20% din valoarea totala a produselor care nu fac obiectul unei alte reduceri, promotii, prezente pe bonul de cumparaturi. In traducere libera, puteti folosi voucherele pentru a cumpara produse care nu sunt incluse in nicio oferta si le puteti reduce doar cu 20%. Astfel, daca doriti sa cumparati un sutien in valoare de 100 lei, il puteti reduce cu ajutorul voucherelor la maximum 80 lei.

Fiecare voucher poate fi folosit o singura data, in intregime si nu pot fi utilizate cu alte carduri de reducere.
Campania se desfasoara in perioada 5 februarie- 30 iunie.

Astfel, Intimissimi da valoare hainelor tale!
Eu gasesc aceasta initiativa demna de lauda si o sustin! Oare cui nu-i convine sa scape de carpa veche de acasa si in acelasi timp sa primeasca un mic avantaj in bani ? Haina respectiva oricum ajungea la gunoi, diferenta e ca ti-o "arunca" altcineva si culmea, mai esti si platit pentru asta cu bani pe care-i vei folosi in achizitionarea de lenejerii sau pijamale noi.
Felicitari Intimissimi!
Stiati de brand-ul asta? Ce parere aveti despre oferta lor? 

17 comentarii:

  1. Waw Intimissimi !!! Interesanta campanie....bravo lor....si multumim tie ca ne-ai informat !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am vazut ca vor deschide maine si in Afi magazin si au o oferta cu 1+1 gratis. Trebuie sa ma duc sa inspectez bine. :) E de vreun an si ceva magazinul si la noi, primul s-a deschis la Baneasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuuuce veste buna! Multumim!
      Mai eu ajung foarte, foarte rar in Baneasa (locuiesc in celalata parte a capitalei) deci nu stiu ce magazine se gasesc acolo. Nu stiam ca exista si la noi. Ma bucur tare ca deschid si in Afi, acolo ajung mai des:).

      Ștergere
    2. si in AFi!!! Asta e perfect, chiar aveam nevoie de cateva lucrusoare noi :D

      Ștergere
  3. Stiam de brand dar nu mi-am cumparat niciodata. Acum cu informatiile pe care ni le-ai furnizat cred ca o sa dau o fuga :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu aveam nimic de la ei, pana cum. Merita sa dai o fuga:)

      Ștergere
  4. Stiu exact momentul in care s-a deschis pprimul magazin, 9 mai 2013!!! Nu am putut ajunge pentru ca eram la botez la nepotelul meu fix in acea zi, in alta localitate! Dar da, eu sunt mare fan Intimissimi, am aproape exclusiv lenjerie de la ei. Imi cumpar de mai bine de 14 ani lenjeria, dar pentru ca locuiam in Timisoara pana anul trecut, ajungeam frecvent in Ungaria si imi luam de acolo. Apoi in Budapesta exista un Outlet Intimissimi si Calzedonia si imi luam tone de produse de acolo. O pereche de bikini era 8 lei, evident din colectiile mai vechi, dar cui ii pasa de asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu auzisem de ei dar nu stiam ca au magazin deschis la noi si evident, nu cunosteam produsele. Acum ca le-am vazut, nu ma mai satur!
      Vaiii, 8 lei? Chilipir! Pacat ca n-am drum prin Ungaria:P.

      Ștergere
  5. Am foarte multe piese de la ei cumparate din Italia. Sunt de o calitate ireprosabila. Nu stiu ce preturi or avea la noi dar sunt chiar curioasa.
    Interesanta si campania, acum depinde si ce haine duci ca s-ar putea sa nu renteze ;)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un sutien costa intre 110-170 lei. O preche de bikini intre 30-60 lei.
      Eu sunt de parere ca-i buna initiativa, banuiesc ca nu-si va duce nimeni chilotii rupti:)).

      Ștergere
  6. Ce veste buuuuna. Exact la fel mi s-a parut si mie ca il vad saptamana trecuta, dar nu eram sigura.


    Te pup, Deutza.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Super initiativa a celor de la Intimissimi,eu stiam de ei de vreo 3 ani ,de la rude din Italia!
    Multumim ca ne informezi !Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu auzisem de el, dar nu stiam ce produse au, cum arata. Acum ma bucur tare ca-l avem si noi.
      Cu placere. Te pup!

      Ștergere
  8. In magazinele Intimissimi si Calzedonia este acum o tombola in desfasurare. Nu trebuie decat sa cumparati ceva din magazine pentru a intra in tombola. Extragerile se fac saptamanal ( sambata) timp de o luna, dar perioada se poate prelungi. Premiul cel mare este un voucher de 450 de lei :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Prima oara i-am descoperit acum 6 ani pe cand eram intr-un concediul la Viena .Atunci mi-am facut prima achizitie de la Intimissimi .De atunci i-am mai descoperit si in Italia (firesc,doar este al lor)si in Franta etc.Surpriza a fost cand i-am descoperit si la noi ,primul magazin ,cel din Baneasa. Cat despre preturi......sunt aproximativ ca afara .Doar ca in perioada de reduceri ,reducerile sunt consistente.Si cu toate acestea ma bucur pentru ca exista si la noi Intimissimi.
    P.S Au fost si cei de la Etam , dar au plecat de ceva timp bun........

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter