Apivita lanseaza noua Aqua Vita

Stim cu totii ca suntem alcatuiti in proportie de 75% din apa si de asemenea, stim cat este de importanta! Cand vine vorba de ingrijirea pielii, hidratarea ocupa cel mai important loc. O piele frumoasa, sanatoasa si luminoasa este in primul rand o piele hidratata.
Apivita stie ca pielea are nevoie de o hidratare intensa sporita cu factori antioxidanti, iar in aces sens a conceput noua Aqua Vita
apivita-crema-hidratanta

Noua Aqua Vita promite:
- Hidratare intensa datorita fito-endorfinelor continute in ciclodextrina si lipozomi, in nano-emulsia vitaminelor C si E.
- Revitalizare datorita uleiului 100% organic de muscata.
- Protectie impotriva imbatranirii datorita extractului de propolis patentat si premiat.

Aqua Vita este alcatuita din ingrediente naturale in proportie de 98%, dintre care:
-Vitex (planta medicinala conform lui Hippocrate), care este bogat in fito-endorfine similare beta-edorfinelor din organismul uman. Rolul acestora este de a hidrata si calma pielea.
-Extrasul de Propolis (inovatie Apovita brevetata si premiata), care are proprietati antioxidante puternice si protejeaza pielea impotriva imbatranirii premature.
-Ceai grecesc de munte (o alta inovatia Apivita), care a inlocuit apa in compozitia produsului. Infuzia ceaiului de munte ofera o activitate antioxidanta superioara celei asigurate de ceaiul verde.
-Ulei esential de muscata, recomandat pentru pielea sensibila (dermatita, eczema), prezinta proprietati curative, regleaza secretia de sebum, revitalizeaza si ofera un aspect radiant.
De asemenea, nu contine conservanti, siliconi, ftalati, propilen glicol sau ulei mineral. 

Noua Aqua Vita este disponibila in 3 variante: pentru ten mixt-gras, normal-uscat si foarte uscat si este disponibila in farmaciile Sensiblu.

Eu am inceput sa o testez pe cea pentru ten normal-uscat (de vreo 3 zile) si pana acum sunt foarte multumita. A picat la fix, exact cand ramasesem fara crema de seara. Desi am tenul gras, in ultima vreme a dat semne de deshidratare. De cand folosesc Aqua Vita nu m-am mai confruntat cu descuamari sau piele care tine (sigur stiti senzatia).
Nu ma arunc sa trag concluzii, continui sa o folosesc si revin cu pareri finale!

6 comentarii:

  1. am inceput sa folosesc serumul si imi place tare mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa-l incerc si eu. Chiar m-a impresionat placut noua gama:).

      Ștergere
  2. Nu iti e teama sa folosesti o crema pentru ten uscat? Eu cred ca m--as umple de monstruleti doar la gandul ca folosesc o crema foarte emolienta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai mult pentru ten normal decat uscat si mi-am dat seama dupa rapiditatea cu care e absoarbe in piele.
      Seara prefer o crema mai emolienta pentru ca desi am tenul gras, se deshhidrateaza usor. Mi-e tare bine cu ea sa stii:).

      Ștergere
  3. Interesanta noua gama :)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter