Cum imi comand pantofi din America!

Sunt sigura ca stiti deja ca am o mare slabiciune pentru tot ce inseamna incaltaminte, de la cizme la sandale. Atunci cand pasesc intr-un magazin, intotdeauna ma indrept mai intai spre zona cu incaltaminte. Si da, daca as avea de ales intre o pereche de sandale si o piesa vestimentara, sandalele ar castiga detasat. Obsesia mea e atat de mare incat, atunci cand mi-am comandat sifonierul, l-am cerut cu un corp special conceput pentru pretioasele mele incaltari. In prezent, acel loc a devenit neincapator pentru numarul tot mai mare de pantofi.
 
In urma cu aproape 1 an, va prezentam aici, colectia mea de incaltari de vara. Bineinteles ca-n prezent e muuult mai extinsa, dar asta-i un alt subiect.
In afara de perechile cumparate de la noi (Zara, Stradivarius, Bershka), am si perechi comandate din America. Imi amintesc ca am primit foarte multe laude pentru ele si extrem de multe intrebari cu privire la cum am reusit sa le comand.
La vremea respectiva nu am dat detalii pentru ca persoana prin care imi comandasem de-a lungul timpului nu se mai ocupa cu astfel de comenzi.
Astazi, vin cu  o veste extraordinara: George (asa il cheama pe tip) is back in bussines! Adica face din nou comenzi in State!

Il cunosc de aproape 5 ani si tot de atunci imi comand incaltaminte prin intermediul lui. Este un tip serios si dragut, altfel nu l-as recomanda, iar preturile pe care le practica sunt imbatabile!
Adaosul lui nu depaseste 15-20$ per pereche.
Un alt lucru care m-a incantat la inceput, cand inca nu aveam incredere in el, a fost ca nu cere toti banii dinainte. Cere doar un avans de 50 lei pentru a comanda perechea dorita, restul de bani urmand sa-i platesti atunci cand iti trimite produsul.
De-a lungul timpului, s-a intamplat ca perechea comandata sa nu ajunga, iar George a fost foarte corect si m-a rugat sa-mi aleg alte incaltari in contul avansului dat.
Sigurul inconvenient este ca transportul dureaza 3-4 saptamani. Pe mine una nu ma deranejaza atat de tare, mai ales cand imi iau incaltaminte frumoasa la preturi mici. Unde mai pui ca-s slabe sansele sa-ti vezi perechea de sandale in picioarele alteia!
Iata cateva dintre perechile luate prin ntermediul lui George:

pantofi-sua

comenzi-america

comenzi-state

pantofi-comanda-strainatate
 
Incaltarile din poze au fost comandate in urma cu 2 sau 3 ani si inca le port cu mare succes. Da, sunt made in China, dar nu sunt facute in bataie de joc, din contra. Plus ca 90% din produsele de pe piata noastra sunt facute tot acolo, deci nu vad nicio problema.
 
Pe George il gasiti pe Facebook, aici (adaugati-l cu incredere la prieteni) si face comenzi pe Amiclubwear, Urbanog si Amazon. Aduce orice de pe aceste site-uri, nu doar incaltaminte, insa eu va vorbesc despre ce ma intereseaza pe mine. V-am spus ca-s obsedata! Deja am pus ochii pe modelul asta si acesta si ii voi plasa o noua comanda cat de curand.
 
La final tin sa specific faptul ca nu-i fac reclama pentru ca am ceva de castigat. Vi-l prezint pentru ca de-a lungul timpului m-ati tot intrebat despre acest tip misterios, prin intermediul caruia imi comand incaltaminte si stiti ca impart toate informatiile cu voi.
Sper sa va fie de folos!

15 comentarii:

  1. Colectia ta este impresionanta ! Sper sa o maresti cu noile achizitii si nu numai !

    RăspundețiȘtergere
  2. Impresionant, dar cat te-ar costa daca ai comanda direct in USA? Intreb pentru ca mi se pare mult pretul de 15$/produs. Daca era pe pachet, poate era mai usor de acceptat (de exemplu daca-mi cumpar 2 rochite/sutiene etc de pe victoriassecrets, trebuie sa platesc 30$ (15/produs)? Cam atat ar veni shippingul daca-mi comand singura de pe site.
    Cred ca nu inteleg eu ceva, sau e convenabil doar la pantofi, presupunand ca vrei ceva unicat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Emma nu ai inteles, site-urile pe care le-am specificat eu si de pe care mi--am comandat prin intermediul lui George, nu trimit in Romania. Deci alta sansa sa-ti iei de acolo nu ai.
      Nu vad de ce ai comanda prin el produse Victoria Secrets, din moment ce ei trimit la noi si iti poti comanda singurica, fara sa mai platesti cuiva vreun comision.
      Pretul de 15-20$ (m-am corectat ulterior) este pentru pantofi. Eu doar asta am comandat la el. Pentru ale produse nu m-am interesat si m-am gandit ca cine vrea si e curios, il poate intreba pe el direct.
      Nu stiu cat se merita sa-ti iei alte produse, dar pantofi, te asigur ca merita:)!

      Ștergere
    2. Am inteles, nu m-am gandit la faptul ca sunt site-uri care nu trimit in Romania :P
      Cu Victoria Secrets am dat un exemplu pentru ca l-am vazut la el, la rubrica site-uri de pe care se pot da comenzi.
      Mersi frumos pentru lamurire! :)

      Ștergere
  3. Eu mi-am comandat de pe Oferte USA sandale si mi-au ajuns in 10 zile!!!
    Foarte seriosi! Tot asa, aduc orice.
    Acum astept un ceas de pe Amazon:)
    Brindusa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim pentru informatie!
      Eu totusi voi ramane la George, caci il cunosc de atatia ani si am incredere in el.

      Ștergere
  4. Veronica Picioroaga21 mai 2014 la 23:36

    multumim ptr pont!!!! superba colectia ta de pantofi si sandale! sa le porti cu placere ! si noroc la viitoarele achizitii ! :-P

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu de siteul Amyclubwear de aproximativ 5 ani si ultima oara cand am verificat (acum o luna) aveau shipping si pentru Romania. Mai degraba as vrea sa comand ceva de pe Paula. Am sa ma interesez daca tipul asta poate aduce si de acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu, tipul nu aduce cosmetice.
      Interesant, o sa ma uit si eu:)

      Ștergere
  6. Am ochit cateva rochita dragute pe unul dintre site-uri. Cred ca ma bag si eu :D Sa fac socoteala sa vad cum ies cu banii si daca se merita. Multumim de pont :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca gasesti si la reduceri, ohooo atunci se merita cu adevarat:D. Pupici

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter