Scoate orice tinuta din anonimat cu o pereche de tenisi animal print

Desi sunt o tipa care prefera tocurile, atat din cauza staturii mele cat si a increderii de sine pe care ti-o furnizeaza aceste incaltari, iata ca uneori, atunci cand situatia o cere (sau lenea) mai fac exceptii si-mi pun tenisi in picioare. Daca mi-ar fi spus cineva in urma cu un an ca am sa port vreodata creepersi, sigur ii radeam in fata. In rarele momente cand aleg sa port tenisi, acestia sunt de regula albi si cat mai simpli. 
Dar moda se schimba, la fel si gusturile noastre, iar o data cu varsta prindem curaj sa experimentam diferite outfit-uri si combinatii la care nici nu visam. 
Asa am facut cu perechea de creepersi animal print comandati de pe Asos (am vorbit despre ei aici). La prima vedere nu erau deloc genul meu, dar datorita pretului mic si faptului ca-s in trend, am zis sa le dau o sansa si sa-i comand. Am riscat iesind din zona de confort si nu regret nicio clipa. Sunt extrem de frumosi si comozi. Am primit numai complimente pentru ei, desi recunosc, nu ma asteptam.
Nu ti-e dat in fiecare zi sa vezi tenisi in print leopard, cu talpa groasa si sireturi rosii, iar asta nu poate decat sa ma bucure. Ma ajuta sa scot din anonimat chiar si cel mai simplu si banal outfit. Drept exemplu, stau pozele de mai jos:

tenisi talpa groasa

tenesi talpa groasa

bascheti animal print

creepersi leopard

Ce vreau eu sa spun, e ca niciodata sa nu spui niciodata. Uneori e bine sa risti si sa iesi din zona de confort, mai ales cand vorbim de fashion. Cat traim invatam, iar eu am invatat ca-i in regula sa experimentez (chiar daca uneori poate o dau in bara), sa incerc lucruri noi si sa-mi doresc sa arat altfel decat restul lumii. Va indemn sa aveti incredere in voi si sa faceti alegeri curajoase atunci cand vine vorba de outfit-uri.
V-am convins sa dati o sansa tenisilor animal print? Dar celor cu talpa groasa?
Daca va doriti o pereche ca a mea, o gasiti aici.

17 comentarii:

  1. Sunt tare frumosi ! Iar atat timp cat sunt comozi ....totul este OK !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sunt foarte comozi....desi pentru mine nu-i chiar un criteriu atunci cand imi aleg incaltarile...dar e un plus:).

      Ștergere
  2. asa e, niciodata sa nu spui niciodata. foarte faini tenisi! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt superbi! Cand am vazut pretul m-am gandit ca imi dau si eu comanda si ai mei vor fi, insa... Era prea frumos sa fie adevarat si desigur ca marimea 35 nu este disponibila... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate marimile se duc repede, mai ales la pretul asta:(. Lasa ca gasesti altii si mai frumosi!

      Ștergere
  4. Ce-i drept nu poti trece neobservata cu ei, eu imi caut unii cu floricele Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e:P. Ohooo si aia imi plac, abia astept sa-i admir:).

      Ștergere
  5. Acesti tenisi sunt foarte draguti, imi place foarte arte mult acest model, am si eu ceva asemanator, doar ca ai mei au un imprimeu floral, i-am gasit la oferta intr-un magazin online la oferta si sunt foarte incantata de ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ne asemanam la gusturi. Sunt sigura ca si cei inflorati sunt foarte frumos...mi-ar trebui si o pereche d-aia:P.

      Ștergere
  6. Vezi tu...la tine imi plac tare mult, arata bine si nu mi se pare nimic ciudat. Eu cred ca m-as simti ca o rata incaltata. Eu inca spun nu pentru aceasta moda noua. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, conteaza foarte mult sa te simti confortabil. Daca nu sunt genul tau...mai bine pass. Te pup!

      Ștergere
  7. Chiar ca te scoate in anonimat.N-ai cum sa treci neobservata cu ele

    RăspundețiȘtergere
  8. si acestea sunt foarte frumosi: http://www.berkka.ro/ro/Creepers-Albi-cu-Perforatii/

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe site nu au Romania..:-/

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter