Maleficent propune look-ul. Eu propun outfit-ul.

maleficent-romania-premiera

Mai este putin pana pe 30 mai, cand mult asteptata pelicula Maleficent isi va face aparitia pe marile ecrane din Romania. 
Cu siguranta este unul dintre cele mai asteptate filme ale anului si am certitudinea ca nu ne va dezamagi! Spun asta nu doar pentru ca este o productie Walt Disney, ci si pentru ca personajul principal (insusi Maleficent) este interpretat de frumoasa Angelina Jolie. Pe langa asta, adaugam bugetul de 200.000.000 dolari si succesul e garantat!

Va spun sincer, ard de nerabdare sa vad filmul inca de anul trecut, cand am vazut prima oara trailer-ul!
Iata ca povestile tin pasul cu vremurile si nu mai sunt dedicate exclusiv copiilor. In zilele noastre, povestile au efecte speciale, bugete enorme si isi fac simtita prezenta si pe podiumurile de moda. 
A aparut un adevarat trend Maleficent, care ne propune diferite look-uri, printre care: Gothic Glamour, Faerie Tales Reinvented sau Flight of Fantasy.

Preferatul meu si cel pe care am ales sa vi-l propun este Nature Untamed. Iata propunerile Maleficent pentru look-ul Natura Salbatica (neimblanzita):

look-maleficent

propuneri-maleficent-fashion

Si iata propunerea mea pentru acelasi look:

rochie-h&m-frunze


rochie-noua-colectie

natura-salbatica

rochie-maxi-lunga-h&m

blogger-de-beauty

Rochie din noua colectie H&M
Fotograf- Magdalena Gheorghe (<- link)
Make-up- Mihaela Oarna (<-link)

Va place look-ul Nature Untamed? Sunteti la fel de nerabdatori ca si mine sa vedeti Maleficent?

57 de comentarii:

  1. Abia astept fimul !!! Mie întotdeauna mi-au placut povestile :)).....In plus propunerea este nemaipomenita......SUPERBA !!! Iar pozele ce sa mai zic ....EXTRAORDINARE.....cat despre machiaj NO COMMENT !!! Banuiesc ca ai fost inconjurata de cei mai buni profesionisti ! Felicitari Dee`s Boudoir !

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa esti tu, femeie! Asa... the wild type! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai, du-ti! Esti absolut superba doamna! Si pozele ce misto sunt!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa editarea pozelor, imi place!
    Nici nu stiam de filmul asta, noroc cu al meu altfel nu as mai vedea nimic ;)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac pozele, dar sa stii ca editarea a fost minima:)).
      Ai aflat acum de el si sunt sigura ca o sa-ti placa:)!

      Ștergere
  5. Arati super bine, Deea!
    Imi place foarte mult rochita si machiajul!
    si da, abia astept sa vad filmul :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, atat de frumoase sunt pozele, cadrele, tinuta, atitudinea, coafuraaa, machiajul si, desigur, tu! Am uitat sa mai complimentez ceva?
    Te prinde foarte bine stilul asta vestimentar!
    Pup o fata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb look :) Ultima poza imi place foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  8. esti tare frumoasa si pozele la fel! am vazut pe instagram behind the scenes si de abia am asteptat sa va vad munca. felicitari!! te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. esti pur si simplu superba <3

    RăspundețiȘtergere
  10. esti superba. SUPERBA, am zis! te potivesti in peisajul Maleficient :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Ohooo si stai sa ma vezi transformata in Maleficent:P. In curand....

      Ștergere
  11. Finally văd pozele! De zilele trecute, de când tot tease-uiai pe Fb eram curioasă să văd rezultatul final :)) Superbă tu, superbe pozele! Congrats :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Si stai asa, mai am inca 2 tinute de prezentat:D! Te pup!

      Ștergere
  12. Imi place tare mult shooting-ul! E super! A doua poza e preferata mea!
    Iti sta tare bine machiata si coafata asa! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi vine sa cred ca primesc atatea complimente!
      Multumesc mult! Va pup dulce!

      Ștergere
  13. Wooow! Wow! Si romanescul "ioi". :))) Superba!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Răspunsuri
    1. Ma asteptam sa apreciati pozele, dar in niciun caz atat de mult!
      Multumesc!!

      Ștergere
  15. Eu i-am zis de mult ca tu esti frumoasa rau. AI o frumusete asa naturala, cum arar vezi. Pozele sunt divine...

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce frumoasa esti!!! Pup
    www.bysunshine.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Geniale fotografii, imi place cum ti-ai facut parul :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sincer, nu i-am facut nimic. Asta e parul meu natural:P. Dat cu putina spuma si uscat cu difuzorul.

      Ștergere
  18. De ce esti asa frumoasa?:) Ai niste trasaturi superbe, ce sa mai zic de par?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Ada!
      Interesanta treaba cu parul, mereu l-am urat si mi-am dorit sa fie drept. Prin urmare mereu l-am indreptat cu placa sau peria...acum realizez ca am facut o mare greseala. Nu ma asteptam sa primesc atatea complimente! :D

      Ștergere
  19. Foarte mișto! Rochia e superbă, iar părul tău: WOW! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Deci e clar!! Imi las parul natural de acum incolo:D! Pup!

      Ștergere
  20. Superb totul! Tu, părul tău, machiajul și ținuta!

    RăspundețiȘtergere
  21. Wow...wow...wow...wild child
    Bestial totul si BESTIALA tu:))
    Va rog frumos se poate un autograf???👄

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, m-ai facut sa rad:)).
      Multumesc din suflet! Ma bucur mult ca iti place! :*

      Ștergere
  22. Wow! Superbe pozele, superbă tu!
    Îmi place foarte mult părul tău așa, nu-mi vine să cred că i-ai dat doar cu puțină spumă... lasă-l mai des așa, îți stă super!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Cu siguranta iti voi urma sfatul si-l voi lasa mai des natural! Multumesc! Pupici!

      Ștergere
  23. Foarte mult îmi place, you are beautiful!

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu am aflat despre film abia acum vreo saptamana. Si acum am tot auzit de el asa ca sunt nerabdatoare sa-l vad.
    PS: Ai un par tare frumos si bogat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca mai e putin pana pe 30 mai:). Multumesc frumos!

      Ștergere
  25. se vede ca dumnezeu te-a lasat cu parul cu volum,ondulat si cu personalitate! te prinde mult mai bine decat parul drept! felicitari pentru dorinta de a face lucrurile cat mai profi! e un semn de respect pentru noi, cititorii tai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase! Mi-ai mers direct la inima! :*

      Ștergere
  26. Andreea, te-am vazut si nemachiata, si machiata "strong" si natural si pot spune sincer ca esti frumoasa oricum te-ai aranja. Insa in aceste fotografii esti deja absolut superba. Parca fotograful te-a surprins pur si simplu in elementul tau, esti magnifica.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter