A 4-a sedinta de epilare definitiva!

Credeati ca am uitat sa scriu despre sedintele de IPL? Nicio sansa! V-am promis ca ma veti insoti de la prima pana la ultima si ma tin de cuvant!
De curand (acum 2 saptamani mai exact) am facut cea de-a 6-a sedinta pe picioare. Am ramas putin in urma cu vestile, dar recuperez repede, promit! Acum este timpul sa vedem ce rezultate am avut dupa cea de-a 4-a sedinta. Ca de obicei, vin cu dovezi, care sa sustina toate afirmatiile! Nu-mi este usor sa-mi expun picioarele paroase in vazul lumii, dar sunt constienta ca pozele au o mare importanta in a-mi sustine spusele si a nu fi acuzata ca exagerez in vreun fel.

recultate-ipl-nomasvello

Despre sedinta cu nr 4 nu am scris, pentru ca totul a decurs normal, ca de obicei. Singurul lucru pe care tin sa-l mentionez si este bine sa-l retineti: cu cat inaintezi ca numar de sedinte, cu atat doare mai putin. Impropriu spus "doare", nu e durere deloc. As descrie senzatia ca o picatura fierbinte, care se diminueaza in intensitate pe parcursul tratamentului. 
Ce vreau eu sa spun, este ca nu trebuie sa va speriati daca la prima sedinta aveti impresia ca doare! Cu cat veti inainta in sedinte cu atat va fi mai usor si piscatura se va simti mai putin. Motivul: cu cat firul de par este mai subtire si mai decolorat cu atat simtim mai putin.
Inainte de a trece la sedinta cu nr 4, va invit sa cititi impresiile si rezultate celorlalte sedinte:
- Prima sedinta (<-link)

epilare-inghinal-ipl-laser

Astazi vom discuta despre rezultatele sedintei cu nr 4. Buuun, ce e nou de data asta?
Draga Daniela de la Afi a ramas insarcinata si a intrat in concediu, prin urmare a trebuit sa ma gandesc pe mainile cui am incredere sa-mi las pielea (mai ales fata). Am ales-o pe Cremona, de la Nomasvello Unirii, nu doar pentru ca-i draguta si ne intelegem bine ci pentru ca este foarte meticuloasa si atenta in tot ceea ce face. Stiti ca axilele mi le-am epilat mereu la Unirii, deci am putut face diferente si am ales ce era mai bine pentru mine. Am tinut sa mentionez asta pentru ca multe dintre voi mi-ati urmat recomandarea si v-ati dus la Afi unde ati cerut cu Daniela. Acum, ca Daniela va lipsi pentru urmatorii 2 ani, v-o recomand pe Cremona cu toata inima. 

Revenind la rezultatele sedintei cu nr 4, se vede clar ca firul de par este nu doar mai subtire ci si mai deschis la culoare. Creste foarte greu, sedintele le fac la un interval de 3, chiar 4 luni! Sedinta a 4-a a fost facuta in luna octombrie a anului trecut, iar pozele au fost facute la sfarsit de ianuarie anul curent, inainte de sedinta cu nr 5 (despre care veti citi curand). Deci ce vedeti voi in poze, este rezultatul dupa 3 luni si ceva de la sedinta. Nici nu-mi vine sa cred ca-i real!
In afara de asta, parul s-a rarit considerabil, pielea este fina si in sfarsit arata bine. Foliculita se mai intrezareste pe ici pe colo, portiuni foarte mici (mai mult in zona genunchiului) in rest, nici urma de ea.
Iar rezultatele bune nu au aparut doar pe picioare! Am inceput epilarea definitiva si inghinal si ma bucur de aceleasi rezultate excelente. Ieri am facut cea de-a 3-a sedinta!
La fel ca-n cazul picioarelor, parul creste foarte greu, sedintele le fac la un interval de 2, chiar 3 luni. S-a rarit si subtiat extrem de mult, prin urmare, sedinta de epilare este una chiar placuta in momentul de fata. Cand vorbim de inghinal, piscatura este ceva mai intensa decat pe picioare sau orice alt loc, insa nimic insuportabil. Avand in vedere rezultatele, va spun sincer, putea sa si doara ca eu tot suportam! Norocul meu ca nu-i nevoie sa sufar chiar atat de mult.

Voi reveni curand cu rezultatele sedintei cu nr 5 pe picioare (am facut pozele saptamana trecuta) si cu rezultatele de pe fata. Da, am inceput sa-mi fac si pe fata. Cum si de ce, veti afla in articolul special destinat (care va cuprinde bineinteles, ca de obicei, dovezi). 
Pana atunci sunt curioasa, ati incercat IPL-ul? Cum stati cu rezultatele? Sunteti la fel de incantate ca si mine?

9 comentarii:

  1. Super!
    Curiozitate.. cate sedinte se fac in total, rezultatul e "for all life" ?
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ce am citit ceea ce ai scris....acum chiar sunt CURIOASAAAA !!! Urmaresc de ceva timp evolutia ta cu aceasta epilare !! Dar acum mai convins !!! VREAU SI EU !!! Multumum Dee`s Boudoir.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am facut 24 de sedinte inghinal si tot nu am scapat definitiv (in 2 ani). Nu pot sa cred ca tu esti multumita dupa doar 3-4 sedinte! Am facut si IPL si cu laserul, la 3 saloane diferite, diverse aparate mai noi si mai performante. Am facut la 2 saptamani, uneori la o luna. Acum mi-am cumparat eu aparat de epilat acasa, sa nu ma mai dezbrac prin diverse locuri, dar sincer nu sunt multumita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost și eu tentată de o astfel de metodă, dar după ce m-am informat puțin am aflat că nu sunt garantate rezultatele pentru persoanele cu probleme hormonale, iar cum eu sunt operată de tiroidă și deci hormonii mei sunt într-o harababură totală :)), am toate șansele să dau banii și să pierd timpul degeaba. :( Mă bucur totuși că la tine funcționează, sunt curioasă ce părere vei avea după ceva mai multe ședințe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt asa suparata cu foliculita, nu stiu ce sa mai fac :( STiu ca epilarea defiinitiva e singura solutie, de aceea ma gandesc serios sa incep si eu...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma tenteaza si pe mine, dar ma gandesc sa incep mai in iarna, ca am inteles ca nu trebuie sa te expui la soare dupa sedinte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Impresionant!
    Ma gandesc sa incerc si eu, as incepe cu axila, chiar sunt curioasa, trebuie sa incerc pe pielea mea ca sa ma conving

    RăspundețiȘtergere
  8. Super,cred ca o sa incerc si eu!chiar daca nu iti dispare parul definitiv,sa te epilezi o data la 3,4 luni e ceva!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu vreau sa incerc la toamna. M-am saturat de parul care creste pe sub piele.

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter