Noua colectie MAC- Alluring Aquatic (produse,preturi,swatch-uri)

De cum am vazut noua colectie MAC, m-am gandit instantaneu la sirene. Da, da, acele creaturi mitice superbe, cu ochi patrunzatori si par lung, care traiesc sub apa. Sunt aproape sigura ca aceasta colectie a fost creata special pentru ele, nu pentru noi, muritorii de rand. 
Alluring Aquatic, aceste este numele acestei noi colectii, care ne aduce nu doar produse noi, ci si ambalaje exceptioanale in editie limitata. Datorita nuantelor marine cu accente de picaturi de apa, poti sa juri ca produsele tocmai au fost scoase din valuri inspumate ale marii.
Pentru vara lui 2014, MAC  ne propune sa stralucim cu ajutorul noilor sale produse. Astfel, putem opta pentru ochi stralucitori, colorati cu noile farduri de pleoape in nuante de olive, pruna intunecata sau albastru marin, pometi luminati ca de zeita, sau buze seducatoare in nuante de la violet pana la nude perlat.

Din pacate la noi nu a ajuns (inca) intreaga colectie, prin urmare, mai jos veti descoperi doar produsele disponibile in magazinele noastre. Pe langa pozele de presa, am atasat si propriile poze si swatch-uri, pentru a avea o idee cat mai clara asupra produsului. Am incercat sa fac si o mica descriere a fiecarei nuante, sper sa m-am descurcat onorabil. Imi cer scuze pentru calitatea slaba a pozelor, din pacate, vremea nu a tinut cu mine si nu m-a ajutat cu lumina naturala. 
Asadar, va prezint noua colectie MAC, Alluring Aquatic:

noua-colectie-mac-2014
alluring-aquatic-colectie-mac

Pudra bronzanta- Refined Golden (bronz-auriu sclipicios) 
133 lei
swatch-pudra-mac

Pudra bronzanta- Golden (bronz auriu perlat)
133 lei
pudra-noua-colectie-mac

Stanga- Refined Golden, dreapta- Golden
bronzer-mac

 Extra Dimension Bronzer - Delphic (nuante soft de bronz cu sclipici fin stralucitor)
167 lei
swatch-bronzer-mac

 Extra Dimension Bronzer- Aphrodite's Shell (bronz auriu cu sclipici fin stralucitor)
167 lei
pudra-aurie-mac
Din pacate, nu am poza pentru cele 2 pudre. Cand am facut pozele era tare innorat afara, mi-au iesit intunecate si din pacate nu reflecta adevarata frumusete a acestor produse. Daca veti pasi intr-un magazin Mac si le veti vedea, imi veti da dreptate. 

Fard de pleoape Extra Dimension - Legendary Lure (gri intunecat stralucitor)
103 lei
fard-ochi-mac

fard-noua-colectie-mac

 Fard de pleoape Extra Dimension- Fathoms Deep (mov inchis satinat)
103 lei
fard-inchis-mac

fard-mac

Fard de pleoape Extra Dimension- Sea Worship (greu de descris, dar sa zicem o nuanta subtila de olive satinat)
103 lei
fard-bej-mac

fard-auriu-mac

De la stanga: Fathoms Deep, Sea Worship si Legendary Lure
swatch-mac-eyeshadow

Fard de pleoape Extra Dimension- Lorelei (bej auriu)
103 lei
fard-bronz-mac

fard-roz

Fard de pleoape Extra Dimension- Silver Sun (un verde-auriu stralucitor)
103 lei
fard-ochi-satinat

fard-stralucitor-mac

De la stanga: Lorelei si Silver Sun
swatch-seaworship-mac

Creion de ochi Perlglide Intense - Black Line (negru cu particule aurii)
92 lei
tus-ochi-mac

Creion de ochi Pearlglide Intense - Black Swan (negru intens perlat)
92 lei
preturi-produse-mac

Lipglass- Clear Water (nude discret, perlat)
97 lei
gloss-nude-mac

Lipglass- Modern Lure (violet vibrant, perlat, cu tente de roz)
97 lei
gloss-mov-mac

Lipglass -Peachstock (nude cremos)
97 lei
pret-gloss-mac

Lipglass- Seduction Sound (roz-movuliu cu sclipici de culoarea bronzului)
97 lei
gloss-roz-mac

Lipglass- Water Daities (roz deschis cu sclipici auriu/bronz)
97 lei
noua-colectie-mac

De la stanga: Clear Water, Peachstock, Seduction Sound, Water Daities si Modern Lure.
gloss-uri-mac

Goddess of the Sea (Creamsheen)- violet vibrant
100 lei
pret-ruj-mac

Mystical (Cremesheen)- roz puternic, cremos
100 lei
ruj-mac-roz

Pet me, please (Frost)- roz-movuliu deschis stralucitor
100 lei
ruj-mac-culoarea-pielii

Siren Song (Lustre)- bej pal discret
100 lei
noul-ruj-mac

De sus in jos: Pet me please, Siren Song, Goddess of the Sea si Mystical

de-unde-cumpar-mac

 Creion buze- Half Red (burgundy delicat)
creion-rosu-buze-mac

Creion buze- What comes naturally (nude deschis)
creion-nude-buze-mac-pret

Oja- Neptune ( bronz-auriu cromat)
75 lei
oja-crom-aurie-mac

Oja- Submerged (albastru-verzui inchis cromat)
75 lei
colectie-oje-mac

De la stanga: Submerged si Neptune
oje-frumoase-pret

Pensula pentru fata -  nr127

pret-pensula-mac

Pensula pentru ochi- nr233
pret-pensula-ochi-mac

Portfard
pret-produse-mac-noua-colectie

Nu-i asa ca-i superba noua colectie? 
Eu deja am pus mana pe un Lipglass (urmeaza review) si sper sa-l adaug in colectia mea de rujuri si pe Goddess of the Sea. Aaaa si fardul Fathoms Deep imi place mult.
Preferatele voastre care sunt?

8 comentarii:

  1. Minunate...multumim ! Mie imi place Extra Dimension Bronzer - Delphic !

    RăspundețiȘtergere
  2. da...si nu au adus blush-urile si rujul pe care il doream enchanted one :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate da, blush-urile nu sunt. Eu totusi trag sperante ca le vor aduce, chiar daca mai tarziu!

      Ștergere
  3. Pe mine nu ma fascineaza noua colectie. Poate ajung in weekend sa le vad si live :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ambalajele sunt geniale ! Bronzerul Aphrodite's Shell imi face cu ochiul ! <3

    http://bbeautyriel.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter